اخبار

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته از 18 تا 21 تیرماه به مدت 4 روز از روزهای دو شنبه تا چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد , زمان بازدید از این رویداد 9 صبح الی 3 عصر است .

 

درباره نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته

نمایشگاه بین المللی آسانسور , صنایع و تجهیزات وابسته یکی از بزرگ ترین رخ دادهای صنعتی در زمینه آسانسور و تجهیزات وابسته به آن می باشد در این رویداد شرکت ها و تولید کنندگان مرتبط با این صنعت به این نمایشگاه آمده و جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید قرار می دهند , این رویداد در دوره قبلی در فضایی بالغ بر 20 هزار متر مربع برگزار شد و در آن 110مشارکت کننده توانمند خارجی و داخلی و بیش از 27 هزار بازدید کننده حضور داشتند .

کالاهای ارائه شده در این رویداد شامل:

  • انواع آسانسور
  • انواع درب و کابین
  • بالابر پله برقی
  • انواع موتورهای آسانسور
  • سنگ کف
  • ماشین آلات مربوطه و….

هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی آسانسور وصنایع و تجهیزات وابسته

  • معرفی خلاقیت ها در زمینه تولید , بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت آسانسور
  • شناسایی مشکلات و موانع و نقاط ضعف در این صنعت و تلاش برای رفع آن
  • اشتغال زایی و کارآفرینی
  • ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده
  • ایجاد بستری مناسب برای معرفی محصولات با کیفیت و استاندارد
طرح های 1403 پرچم تشریفات

چرا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و تجهیزات و صنایع وابسته غرفه سازی کنیم ؟

حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته راهی مؤثر برای جذب مشتری و افزایش فروش است اهمیت این حضور زمانی بیشتر می شود که بدانیدبا غرفه سازی در بین صدها برند شانس دیده شدن توسط مشتری را دارید ساخت غرفه نمایشگاهی روشی است که بسیاری از کسب و کارها برای توسعه فعالیت های خود از آن استفاده می کنند غرفه نمایشگاهی مکانی برای معرفی محصول و خدمات شرکت در نمایشگاه بوده و فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان جدید و نیز فرصتی غنی برای ارتقاء شناخت برند محسوب می شود با داشتن غرفه ای با طراحی مناسب و محتوای جذاب شرکت می تواند نظر مشتری را به خود جلب کرده و فروش و درآمد خود را افزایش دهد.

راهنمای انتخاب بهترین پرچم تبلیغاتی برای نمایشگاه

در نمایشگاه ها از ابزارهای تبلیغاتی مختلفی استفاده می شود  یکی از این ابزارها پرچم های تبلیغاتی است پرچم های تبلیغاتی با طراحی های جذاب و پیام های مؤثر  توانسته اند که در بازاریابی به ابزار مهم تبدیل شوند مهم ترین قدم در انتخاب این المان انتخاب موضوع و هدف واضح است در ابتداباید بدانید که پیام تبلیغاتی شما چیست می خواهید تخفیف ویژه ای را معرفی کنید یا به دنبال ارائه اطلاعاتی ارزشمند به مخاطبان خود هستید داشتن هدف مهم ترین قسمت موفقیت در طراحی پرچم تبلیغاتی است , تنظیم کردن صحیح رنگ و طرح اهمیت بالایی در جذابیت بصری پرچم تبلیغاتی دارد زیرا رنگ ها احساسات را به مخاطب منتقل می کنند سعی کنید از رنگ های جذاب استفاده کنید , نکته بعدی این است که پیام شما باید واضح و قابل فهم باشد پس از جملات کوتاه و جذاب استفاده کنید باید راه های ارتباطی خود را در طرح بگنجانید اگر مخاطب مایل به ارتباط با شما باشد باید از طریق اطلاعات تماس اعم از تلفن , آدرس و یا وب سایت بتواند به راحتی با شما ارتباط بر قرار کند می توانید این اطلاعات را در بخشی از پرچم قرار دهید و نیز اینکه  تنوع در رنگ ها , فونت ها و طرح پرچم را فراموش نکنید زیرا درجذاب تر کردن پرچم بسیار مؤثر است .

مرکز چاپ پرچم ساحلی بادبانی اینجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *