یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها , چای , قهوه و صنایع وابسته
یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها , چای , قهوه و صنایع وابسته از 29 مردادماه تا 1 شهریورماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد .
درباره نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها , چای , قهوه و صنایع وابسته
نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها , چای , قهوه و صنایع وابسته جزء نمایشگاه های پر طرفدار بوده که هر سال در تهران برگزار می شود , این رویداد فرصتی ارزشمند بوده تا صاحبان صنایع و تولیدات در زمینه انواع نوشیدنی بتوانند توانمندی ها , محصولات و خدمات خود را در معرض دید قرار دهند در این دوره از نمایشگاه نیز مانند دوره های قبلی جمع کثیری از شرکت کنندگان و بازدید کنندگان حضور خواهند یافت .
کالاهای ارائه شده در این رویداد شامل موارد زیر است
- آب
- آب میوه
- نوشیدنی های انرژی زا
- نوشیدنی های گاز دار
- انواع چای و قهوه
- ماء الشعیر
- افزودنی ها و رنگ های خوراکی
- مواد بسته بندی اعم از جعبه , مقوا , فویل های آلومینیومی , شیشه و قوطی
مرکز چاپ پرچم ساحلی بادبانی
چرا در نمایشگاه چای و قهوه شرکت کنیم ؟
نمایشگاه بین المللی چای و قهوه از مهم ترین اقدامات در راستای پیشرفت این صنعت محسوب می شود از مهمترین اهداف حضور در این رویداد می توان به مواردی از جمله , انعقاد قرار داد , جذب سرمایه گذار , ارتباط مستقیم با مشتری , معرفی محصول و خدمات خود و نیز ارتباط های B2B اشاره کرد.
اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه چای و قهوه
غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی هزینه هایی را متحمل می شود اما با برنامه ریزی و مشخص کردن اهداف علاوه بر جبران این هزینه می توانید فروش بیشتری داشته و سود بالایی ببرید شما می توانید با غرفه سازی جذاب و هدفمند مسیر رسیدن به اهداف را کوتاه تر نمایید اهمیت غرفه سازی در این رویداد به قدری بالاست که می تواند در جذب سرمایه گذار و بازدیدکننده تأثیر بسزایی داشته باشد شما بدین طریق می توانید پیام خود را به مخاطبین ارسال نمایید و فروش بالایی برای محصولات خود رقم بزنید و در تعامل با شرکت های دیگر نیز اقدامی مؤثر داشته باشید .
برای نمایشگاه چای و قهوه پرچم بهتره یا بنر ؟
در بنرهای تبلیغاتی از تصاویر به جای متن برای جلب توجه استفاده می شود هدف از آن تبلیغ یک برند , محصول یا خدمات در نمایشگاه است , بنرهای نمایشگاهی معمولا در مکان های استراتژیک نمایشگاه به خصوص در نزدیکی غرفه ها و ورودی ها قرار میگیرد و با استفاده از طرح های جذاب و اطلاعات موثق کسب و کار شما را معرفی و مخاطبین جدید را جذب می کنند , پرچم های تبلیغاتی نشان دهنده اعتبار و برند یک شرکت تجاری است و تأثیر زیادی در جذب و اعتبار مشتری دارد , استفاده از پرچم مناسب تبلیغاتی در مقابل بنر مزایای زیادی داردبرخی از مزایای و ویژگی های استفاده از آن شامل موارد زیر است .
- به دلیل انواع مختلف , اندازه بزرگ و شکل آراسته توجه بیشتری را به خود جلب می کنند .
- با توجه به انواع مختلف در داخل غرفه روی میز , ورودی غرفه و در فضای بیرون قابل استفاده هستند و بدین طریق می توانید پیام خود را به تعداد بیشتری مشتری منتقل کنید .
- پرچم ها نسبت به بنرها هزینه کمتری دارند.
- پرچم های تبلیغاتی قابلیت جمع و جور شدن و انتقال به مکان های دیگر را دارند .