اخبار

بیست و نهمین دوره نمایشگاه فرش دستباف ایران تهران 1401

بیست و نهمین دوره نمایشگاه فرش دستباف ایران تهران 1401

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6530″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

بیست و نهمین دوره نمایشگاه فرش دستباف ایران تهران 1401

بیست و نهمین دوره نمایشگاه فرش دستباف ایران تهران از تاریخ دو شنبه 31 مردادماه تا یکشنبه 6 شهریور ماه 1401 به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد زمان بازدید از این رویداد ساعت 10 الی 18 است .

درباره نمایشگاه فرش دستباف ایران تهران

در نمایشگاه فرش دستباف می توان انواع فرش های دستباف ایرانی را در ابعاد و اندازه های متفاوت اعم از قالی ؛ قالیچه , گلیم و تابلو فرش را مشاهده این فرش ها از نقاط مختلف کشور توسط تولیدکنندگان و فعالان حوزه فرش دستباف از استان هایی مانند اصفهان , قم , فارس , آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در این رویداد حضور داشته و در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده می شوند ؛ فرش های ایرانی هنر دست هنرمندان کشورمان به کشور هایی از جمله ایتالیا , آلمان , لبنان , کویت , قطر , خاورمیانه , ژاپن , چین و قاره اروپا صادر می شوند .

خرید پرچم مذهبی در ابعاد  سفارشی

هدف از برگزاری بیست ونهمین دوره نمایشگاه فرش دستباف ایران تهران

مهم ترین اهداف برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه فرش دستباف تهران توجه به موضوع صادرات , اشتغال و کارآفرینی , ایجاد فضای رقابتی سالم برای ارتقاء کیفیت تولید ,ارتفاء و هماهنگی بین تولید کنندگان فرش دستباف بوده و نیز بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند فرش و تابلو فرش خود را بدون واسطه ,به صورت نقد و اقساط با قیمتی مناسب از تولید کننده خریداری نمایند در این رویداد فروشندگان , صادر کنندگان و دیگر دست اندرکاران فرش دور هم جمع شده و نسبت به مشکلات و مسائل روز فرش کشور خواسته های خود را با مسئولین در میان می گذارند .

ضرورت غرفه سازی در نمایشگاه فرش دستباف تهران

با غرفه سازی و غرفه آرایی محصولات خود را به نحو احسن در معرض دید مخاطبان و بازدید کنندگان قرار داده و در رقابتی تنگاتنگ در این رویداد با طراحی غرفه های مدرن امکان صادرات و فروش فرش , تابلو فرش , گلیم و…. تا میزان قابل توجه بالا ببرید حضور در نمایشگاه نیازمند داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش دادن کالا است غرفه سازی ابزای برای بازاریابی , جذب مشتری ایجاد فرصت خرید و فروش و اشتغال زایی محسوب می شود طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که معرف شرکت , خدمت و صنعت بوده به طوریکه مشتری با بازدید از آن بتواند با یک نگاه از اهداف شرکت مورد نظر و محصولات آن آگاهی کسب نماید .

 طرح های جدید پرچم تشریفات

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *