مقالات مفید

چرا باید برای سازمان خود پرچم داشته باشیم ؟

پرچم سپاه پاسداران

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

چرا باید برای سازمان خود پرچم داشته باشیم ؟

پرچم ها برخوردار از مصارف و کاربردهای زیاد و همچنین دارا تنوع بسیاری است که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم نمود .

به گزارش بازرگانی برخی خبرگزاری ها استفاده و به کارگیری پرچم در میان قبیله ها چه در زمان جنگ یا زمان صلح به روزگار باستان برمی گردد , پرچم ها در زمان های گذشته به عنوان نماد در جنگ ها و مبارزات بسیار کاربرد داشته و مورد مصرف بودند هر پرچم برخوردار از نماد و اشکال خاصی بود تمدن های قدیم از شرق گرفته تا غرب از پرچم استفاده می کردند اما با این حال به طور دقیق مشخص نیست که اولین پرچم ها توسط چه کسی و کجا مورد استفاده قرار گرفت . نما پرچم ارائه  کننده خدمات تولید و چاپ و فروش پرچم ( پرچم  رومیزی ، تشریفات ، مخروطی ، پرچم ساحلی بادبانی و قطره ای ، پرچم مذهبی  و انواع پرچم های ایستاده و سفارشی  ) تبلیغاتی و مناسبتی در خدمت شماست با کلی خدمات چاپ و تولید پرچم

قیمت فروش پرچم و پایه پرچم

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5075″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

در آن دوران پرچم نماد اتحاد و یکپارچگی لشکر بوده و پرچم دار نیز از منصب های مهم در آن دوران محسوب می شد به همین دللی یکی از مهم ترین اهداف دشمن از بین بردن پرچم دار و به زمین انداختن پرچم بوده است این امر سبب می شد تا روحیه لشکر مقابل ضعیف شود با نگاهی به گذشته به خوبی می توان اهمیت پرچم را درک نمود نگرش به پرچم از قدیم الایام تا کنون سیر صعودی زیادی داشته و امروزه این المان ها دیگر نماد جنگی نیستند و بلکه نماد و لباس یک کشور و مجموعه است که معنا و مفهوم عمیقی را درون خود جای داده است امروزه طرح ها و رنگ های به کاررفته در پرچم هر برخوردار از معنا و مفهومی خاص هستند .

بر همین مبنا خدمات چاپ پرچم روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشد و طی این مدت ایده های نوینی وارد این حیطه گردیده است چاپ پرچم را می توان به طور کلی به سه دسته , پرچم رومیزی , پرچم تشریفات و پرچم اهتزاز تقسیم نمود که هر کدان برخوردار از تنوع و کاربردی خاص هستند امروزه استفاده از این المان ها در همه کشور ها فراگیر شده و با توجه به اهداف مورد نظر از آن بهره می برند .

در ایران نیز چاپ پرچم ایران , چاپ پرچم تبلیغاتی و چاپ پرچم مذهبی بیشترین مصرف را دارد , چاپ این محصول به دو صورت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال ( سابلیمیشن ) قابل اجرا می باشد چاپ سیلک پایه واسا چاپ پرچم بوده اما به خاطر زمان بر بودن کیفیت معمولی تری نسبت به چاپ دیجیتال و از طرفی نیز هزینه تولید بالا طرفداران کمتری دارد و همچنین چاپ دیجیتال جزء آن دسته از پرچم های فوری بوده و هزینه تولید پرچم معقول تر می باشد .

از مزایای چاپ دیجیتال علاوه بر چاپ فوری پرچم درخشندگی و ماندگاری خوبی دارد از این چاپ در پرچم ساحلی نیز استفاده می شود که امروزه نیز یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی دیداری بوده که با جلوه خود مخاطب را مجبور بخ دیدن شما می کند همین امر باعث می شود تا مشتریان با وسواس خاص و با تنوع سلیقه اقدام به خرید پرچم کنند به علاوه امروزه محدودیت هایی که در گذشته مانع تولید کنندگان این محصول بود وجود ندارد و امکان چاپ پرچم در هر سایز و ابعادی امکان پذیر است .

فروش پرچم از جمله کارهای ارزنده در سطح ملی محسوب می شود که البته برای خیلی از افراد شناخته شده نیست .

تنوع محصولات در چاپ و فروش پرچم زیاد است که ما در ادامه تعدادی از آنها را به شما معرفی می نماییم .

  • چاپ پرچم رومیزی که از کاربرد ان می توان به استفاده بر روی میز کار و ارسال به منظور تبلیغات می باشد قیمت این محصول به چاپ و نوع پارچه بستگی دارد .

2-چاپ پرچم تشریفات که به عنوان پرچم ایستاده نیز شناخته می شود ابعاد این نوع به طور استاندارد 150*90 سانتی متر می باشد این محصول در اجلاس , کنفرانس ها , اتاق مدیران و… می باشد قیمت این محصول نیز به نوع چاپ و پارچه بستگی دارد .

3-چاپ پرچم های اهتزاز که معمولا در فضای باز کاربرد داشته و در دو حالت عمودی و افقی تولید می شوند

4-چاپ  پرچم ساحلی که از جدید ترین محصولات در تولید پرچم بوده و امروزه به عنوان تبلیغی موثر جلوی فروشگاه ها , مغازه ها , شرکت ها و… استفاده می شود .

5- چاپ پرچم ایران این نوع در انواع پرچم رومیزی , تشریفات و اهتزاز تهیه شده و به برگزاری هر چه با شکوه تر مراسمات نقش بسزایی دارد .

6- چاپ پرچم تبلیغاتی این نوع مختص به طرح های خاص شما می باشد که آن را با هر طرح و رنگی می توانید سفارش دهید .

7-چاپ پرچم مذهبی این محصول در فاصله های مختلف در کشورمان با توجه به مناسبت ها , اعیاد و عزا به منظور هر چه باشکوتر شدن آن مورد استفاده قرار میگیرد .

8-پرچم های دستی و ریسه ای که بسته به فضا و موقعیت زمانی مورد استفاده قرار میگیرند .

همانطور که اشاره شد پرچم دارای تنوع بسیار فراوانی است که ما به بخشی از آنها اشاره نمودیم و امیداوریم که این مطلب در مورد چاپ پرچم برای شما عزیزان مفید واقع شود .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *