مقالات مفید

پرچم ساحل عاج

پرچم ساحل عاج

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

پرچم ساحل عاج

جمهوری ساحل عاج کشوری می باشد که در سمت غرب آفریقا قرار دارد نام این کشور به معنی محل صادرات عاج فیل است پایتخت ان یاموسوکورو و واحد پول ان فرانک آفریقای غربی می باشد زبان رسمی مردم این کشور فرانسوی است , همسایگان ساحل عاج , کشور غنا در شرق این کشور , گینه و لیبریا در سمت غرب ع مالی و بورکینیافاسو در سمت شمال و از سمت جنوب نیز به اقیانوس اطلس متصل می باشد , پرچم ساحلی عاج به ترتیب از سمت چپ به رنگ های عمودی نارنجی , سفید و سبز می باشد تناسب ان نیز 2 به 3 است این پرچم به عنوان پرچم ملی و نشان ملی در سال 1959 میلادی به عنوان پرچم ملی و نشان ملی به رسمیت شناخته شد پرچم ساحل عاج به عنوان پرچم زمینی و دریای ملی این کشور کاربرد دارد .

  • مفهوم رنگ های پرچم ساحل عاج
  • یاموسوکرو ساحل عاج
  • جاذبه های گردشگری ساحل عاج
  • تور گردشگری ساحل عاج
  • آبیجان
تولید و چاپ پرچم رومیزی با نما پرچم

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3499″ img_size=”500*500″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator border_width=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مفهوم رنگ های پرچم ساحل عاج

کشور ساحل عاج در گذشته از جمله کشور های آفریقایی بود که تحت مستعمره فرانسه قرار داشت این کشور پس از به دست اوردن آزادی و استقلال خود پرچم کشور خود را از روی پ رچم کشور فرانسه طراحی کرد , پرچم کشور ساحلی عاج از رنگ های عمودی نارنجی , سفید و سبز تشکیل شده است , مفهوم رنگ نارنجی در آن , نشانه ساوان های شمال ساحل عاج می باشد , رنگ سفید در آن به  صداقت و وحدت این مردم را می رساند , رنگ سبز نیز به جنگل های جنوبی این کشور اشاره دارد .

قیمت انواع پرچم ساحلی

یاموسوکرو ساحل عاج

یاموسوکرو پایتخت ساحل عاج و پرجمعیت ترین شهر این کشور می باشد قبل از یاموسوکرو شهر آبیجان پایتخت این کشور بود .

جاذبه های گردشگری ساحل عاج

از جاذبه های گردشگری این کشور می توان به سواحل اقیانوس اطلس که توانسته است بستری برای ورزش های ساحلی و آبی فراهم کند اشاره کرد , صحرا های شمال این کشور و جنگل های استوایی در جنوب , مراسمات سنتی , تنوع در غذاهای دریایی , رستوران ها , آسمان خراش ها و باغات سرسبز این کشور توانسته اند باعث جذب توریست به این سرزمین شوند .

تور گردشگری ساحل عاج

کشور ساحل عاج به دلیل طبیعت سرسبزش باعث شده است تا گردشگران زیادی از اقسا نقاط جهان جذب این سرزمین زیبا کند گردشگران می توانند علاوه از چشم انداز زیبای این کشور و تماشای زیبای غروب آفتاب در ساحل اقیانوس اطلس از جاذبه های شهر آبیجان مانند , کلیسای سنت پل , زیگورات و سازه هرمی دیدن کنند و لذت ببرند , برای اخذ ویزا مدارکی چون , پاسپورت , گواهی اشتغال , فرم سفارت و کپی شناسنامه لازم می باشد زمان لازم برای گرفتن ویزا ده روز و مدت اقامت 30 روزه می باشد .

آبیجان

شهر آبیجان در کرانه خلیج گینه قرار دارد و پایتخت قبلی کشور ساحل عاج و بزرگترین شهر در این کشور می باشد بعد از پاریس , کینشاسا , شهر آبیجان سومین شهر بزرگ فرانسوی زبان درجمهوری ساحل عاج می باشد .

موفق و پیروز باشید

تولید کننده پرچم نما پرچم

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

تولید پرچم ساحلی

پرچم ساحلی مقتدرترین پرچم های بکار رفته در تبلیغات میباشند . فرق چندانی نمیکند شما تبلیغات خود را در کجای این پرچم درج نمایید . این پرچم های ساحلی آنقدر زیبا هستند که  دیدگاه هر بیننده ای را با زاویه ای بهتر جذب میکند . تولید کننده پرچم نما پرچم انواع و اقسام  پرچم ساحلی را برای شما عزیزان در نظر دارد . تنها کافیست با ما تمسا بگیرید تا از مشاوره رایگان و کاربردی در تولید تعیین قیمت این هدایای تبلیغاتی کاربردی برخوردار شوید .

  • تولید انواع پرچم ساحلی
  • تولید انواع پرچم قطره ای
  • تولید انواع پرچم بادبانی
درباره پرچم ساحلی بیشتر بدانید

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3156″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *