مقالات مفید

نوار pp چیست ؟

نوار pp

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4238″ img_size=”500*500″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

نوار PP چیست ؟

در جواب ای سوال که نوار PP چسیت ؟ در ابتداباید به تعریف پلی پروپیلن پرداخت که پلی پروپیلن یکی از پلاستیک های پر مصرف دنیا می باشد که در دهه 1950 از پلیمریزاسیون مونومر پروپلین به شیوه زیگلر – ناتا تولید شد پروپلین یک پلیمر ترکیبی از ترموپلاستی ساخته شده از ترکیب مونومرهای پروپلین می باشد و کاربردهایی از جمله , قطعات پلاستیکی خودرو , لولاهای زنده , پارچه ها کارایی داشته و در کل در کاربردهای خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد پروپلین ها از لحاظ مصرفی به شش دسته تقسیم می شوند مانند , تزریقی , الیاف , بادی , فیلم و شیت , پایپ و روکش و محافظ در ادامه به مشخصات نوار PP  می پردازیم . با نما پرچم همراه باشید با اطلاعات مفیدی از نوار pp و کاربرد آن در تولید انواع روبان ها و معرفی خدمات چاپ روبان توسط نما پرچم روی این نوارهای مدرن

  • مشخصات نوار پلی پروپیلن
  • دسته بندی پلی پروپیلن ها
  • مزایای استفاده از پلی پروپیلن ها
  • پلی پروپیلن ها چه کاربردی دارند ؟
  • پلاستیک PP و PE

چاپ روبان با قیمت کف بازار

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator border_width=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشخصات نوار پلی پروپیلن

نوارPP نوعی الیاف با ترکیبات پروپلین و افزودنی های ضد آتش و اشتعال و دیر ذوب جهت عایق کاری سیم ها و کابل های فشار متوسط و قوی برای مقاوم سازی مورد استفاده قرار می گیرد .

  • ضخامت 10 تا 400 میکرون
  • عرض5/ تا 100 میل
  • طول پیچش 1200 متر
  • بوبین 3 و 6 اینچ مقوایی و پلاستیکی

 دسته بندی پروپلین ها

قالب تزریقی

پر مصرفترین نوع پلی پروپیلن در این دسته می باشد , که در تهیه و تولید لوازم الکتریکی , وسایل خانگی , سرپوش و کلاهک , قطعات پلاستیکی خودرو و….استفاده می شود .

الیاف

مورد استفاده در الیافی لباس های عایق در برابر گرما و سرما , نخ های گونی , الیاف استفاده شده در پشت فرش و…میباشد .

فیلم و شیت

دسته ای دیگر از پروپلین ها در مواردی چون , بسته بندی محصولات غذایی , شیرینی و شکلات , فیلم های گرافیک و چاپ می باشد .

پایپ

از نوار PP برای تولید انواع سیم ها و کابل های , لوله های فاضلاب و مواردی از این قبیل استفاده می شود .

روکش محافظ

این دسته از مصرف پلی پروپیلن ها پلاستیک هایی می باشدکه درقطعات مختلف به عنوان الیاف عایقی و مستحکم در زمین های گلف مینیاتوری و یا اطراف استخر ها کاربرد دارد .

مزایای استفاده از پروپلین ها

نوارPP شاخه ای از فرآیند پروپلین می باشد  که در دسته پایپ قرار دارد مزایای استفاده از پروپلین ها عبارتند از”

  • به راحتی در دست بوده و مقرون به صرفه هستند .
  • سطوحی لغزنده دارند .
  • در برابر برق به عنوان عایق عمل مبی کنند .
  • مقاوم در برابر جذب رطوبت
  • دارای مقاومت خستگی

پروپلین ها چه کاربردی دارند ؟

پروپلین ها در بسته بندی محصولات مواد غذایی , صنعت نساجی و الیاف , استفاده از نوار PP در جهت عایق کاری سیم ها و کابل های فشار قوی و متوسط , کارهای صنعتی و ساختمانی , تجهیزات آزمایشگاهی  , تولید لوله , فیلم و ورق , نی های نوشیدنی , کفپوش اتومبیل , جعبه باتری و…مورد استفاده قرار می گیرند .

پلاستیک PP یاPE

پلیمر های پلی پروپلین و پلی اتیلن گزینه های مناسبی در صنعت بسته بندی به شما می آیند

پلاستیک PE

از ویژگی های پلی اتلین بدون بو , غیر سمی , مقاومت در برابر حرارت ( متحمل دمای 70 الی 100 درجه سانتی گراد ) و در برابر اسید های خورنده و قلیایی مقاوم بوده همچنین در دمای اتاق نامحلول بوده و عایق خوبی در برابر آب و عایق الکتریکی می باشد .لوله های تهیه شده از پلاستیک پلی اتیلن به دلیل تحمل فشار بالا در شبکه آبرسانی توزیع آب شهری استفاده می شود .

پلاستیک PP

پلی پروپیلن به سه دسته , پلی پروپیلن ایزوتاکتیک , پلی پروپیلن آتیک و پلی پروپیلن syndiotactic  از ویژگی های پروپلین یک ماده جامد شفاف , بدون رنگ و بو ع غیر سمی , نقطه ذوب 167 درجه سانتی گراد , مقاومت در برابر خوردگی و حرارت , سبک و کم وزن هستند از لوله های تهیه شده از پلاستیک پلی پروپیلن در سیستم آب سرد و آب گرم استفاده می شود .

خدمات چاپ روی پرچم های اهتزاز

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4026″ img_size=”500*500″ alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

چاپ روی روبان pp

از مهمترین کاربرد نوار pp تولید روبان های pp میباشد که در صنعت بسته بندی بسیار کاربردی و حائز اهمیت است و  نما پرچم ارائه کننده خدمات چاپ روی روبان های بسته بندی pp کلیه سفارش های ما را میپذیرد  . در زمینه تبلیغات اگر نیاز به چاپ روی روبان دارید و در امور برندینگ خود قصد چاپ  و تبلیغات دارید خدمات پروژه محور نما پرچم را در اولولیت قرار دهید تا از کلی تخفیف برخوردار شوید . چاپ روبان ها از قبیل :

  • چاپ روبان بسته یند شرکتی
  • چاپ روبان ولنتاین
  • چاپ روبان های مخصوص افتتاحیه و مراسمات تشریفاتی
  • چاپ روی روبان های برگزاری مراسمات رسمی ، همایش ها ، سمینارها و…

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *