مقالات مفید

چاپ استیکر سه بعدی ( جهت مطالعه )

چاپ استیکر سه بعدی

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

چاپ استیکر سه بعدی تبلیغاتی

استیکر نوعی برچسب مقاوم بوده که متریال به کاررفته در آن از پی وی سی است از جدیدترین این محصولات چاپ استیکر سه بعدی تبلیغاتی است که در طراحی این محصول از تکنیک های خطای دید و واقعی گرا استفاده شده است به طور معمول مکان چسباندن این پوسترها بر روی زمین ؛ دیوار , شیشه , سنگ و یا هر سطح صاف دیگری قابل اجرا است این نوع استیکرها نه تنها موجب جذابیت و زیبایی فضا شده  بلکه به محیط نیز روح و جان می بخشد . نما پرچم  ارائه کننده خدمات چاپ هدایای تبلیغاتی در خدمت شماست . جهت سفارش ماسک و پرچم و هدایای تبلیغاتی با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • مصارف چاپ استیکر سه بعدی تبلیغاتی
  • مهم ترین ویژگی های استیکر سه بعدی تبلیغاتی
  • معایب استیکر های تبلیغاتی
  • نحوه نصب استیکر سه بعدی
  • هزینه چاپ استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی

فروشگاه پرچم در تهران

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5970″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 مصارف چاپ استیکر سه بعدی تبلیغاتی

یکی از پر کاربردترین لیبل های تبلیغاتی چاپ استیکر سه بعدی تبلیغاتی است زیرا این محصول با خطای دید جلوه ای واقع گرا به محیط بخشیده و ذهن هر بیننده را به خود جذب می کند از این محصول تبلیغاتی در محیط و مراکز تجاری , خدماتی , فرودگاه , نمایشگاه , فست فود , فروشگاه زنجیره ای , هایپرمارکت ها , گالری های هنری و بسیاری موارد استفاده می گردد .

مهم ترین ویژگی های استیکر سه بعدی تبلیغاتی

چرا چاپ استیکر سه بعدی تبلیغاتی ؟ استفاده از این ابزار در تبلیغات چه تأثیر و اهمیتی دارد ؟ اهمیت و دلیل استفاده از استیکر های سه بعدی تبلیغاتی شامل , جلب نظر افراد رهگذر , بسیار کم هزینه بودن , زیبایی و جذابیت بخشیدن به محیط , امکان نصب آن در همه مکان ها , نداشتن محدودیت در ابعاد و سایز ,قابلیت شست و شو بودن , مقاومت بالا , عدم نیاز به سازه برای نصب , تأثیر مثبت در تبلیغات و شناسایی برند , محصول و خدمات می باشد .

معایب استیکر های تبلیغاتی

استفاده از استیکر سه بعدی تبلیغاتی علاوه بر ویژگی ها و مزایای متعدد به خصوص اینکه کم هزینه بوده و در عین حال موجب جلب نظر افراد می شوند اما مشکلاتی را نیز به دنبال دارند از جمله آنها می توان به عدم کارایی در شب به دلیل نبودن نور کافی , نیاز به مجوز کسب برای نصب در کف خیابان , نداشتن دید مناسب از برخی زوایا اشاره نمود .

نحوه نصب استیکر سه بعدی

مقدار فاصله محل نصب استیکر با مخاطب بسیار تأثیر گذار است این محصول تبلیغاتی را می توان بر روی دیوار , زمین و دیگر سطوح صاف به آسانی نصب نمود برای نصب آن از قیچی , دستمال و کاردک پلاستیکی کمک بگیرید در ابتدای کار زیر سطح مورد نظر را تمیز نموده سپس برچسب را برداشته و با دقت و تمرکز روی سطح بچسبانید پس از نصب با دستمال محکم روی استیکر بکشید تا تمامی قسمت های چاپ به خوبی به محل بچسبد .

هزینه چاپ استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی

استیکر ها در انواع چاپی , تبلیغاتی , تزئینی , شیشه ای , دیواری و روی کف طراحی می شوند نوع سه بعدی این محصول نسبت به استیکرهای دیگر پر هزینه تر می باشد اما قیمت آنها بر اساس متر مربع محاسبه می شود در تعیین قیمت این محصول برند متریال , نوع دستگاه چاپ کننده و نوع چاپ تأثیر گذار است قیمت استیکرهای شیری کمتر از نوع شیشه ای است .

چاپ رول آپ در تهران

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *