مقالات مفید

انواع روبان ها را بشناسید

چاپ روبان

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

انواع روبان

روبان ها نواری نازک از پارچه های حریر , ساتن , لمه و…هستند که در کارهایی از جمله بسته بندی , تزئینات , هنر روبان دوزی در ساخت انواع گل های روبانی , تابلو ها و بسیاری موراد دیگر مورد استفاده قرار میگیرد تاریخچه روبان دوزی به سال 1700 میلادی می رسد که در اصل از کشور های فرانسه و هلند نشأت می گیرد که در آن زمان اکثرا برای دکور منزل و تزئینات لباس استفاده می شود اما امروزه مصارف روبان ها بیش از پیش شده اند و از انواع روبان بر روی لباس , کیف , سرویس های روبان دوزی , کوسن ها و کالای خواب , رومیزی , کادوپیچ کردن بسته بندی , جشن تولد ها , جشن عقد , افتتاحیه ها و بسیاری موارد دیگر استفاده می گردد .

  • انواع روبان
  • خرید روبان ارزان قیمت

چاپ روبان تبلیغاتی در تهران 

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5493″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator border_width=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع روبان

روبان های لمه زری دار

از انواع روبان نوع زری دار این محصول است که در عرض های مختلف 3 میل تا 4 سانتی متر در رنگ های طلایی ,قرمز ,سرمه ای و نقره ای تولید شده و به دلیل زیبا بودن مصارف مختلفی دارند .

روبان های حریر

روبان های حریر بدون محدودیت رنگی در عرض های 7 میل تا 4 سانتی متر و در طول 50 یارد تولید شده و در انواع مختلف سیمی , لبه دوزی , راه راه و یا ساده به بازار عرضه می گردد .

روبان های تیتانیوم

این نوع روبان با توجه به نامش از سیم های رشته ای بسیار ظریف  و در عرض های 2.5 سانتی متر تا 4 سانتی متر تولید شده و اکثرا در تزئینات مانتو و یا لباس های مجلسی کاربرد دارد .

روبان های گروگرن

روبان های گروگرن تهیه شده از ساتن گروگرن بوده که مقاومت بالایی در برابر کشیده شدن داشته و راحتی پاره نمی شود نماپرچم این نوع روبان ها را در عرض های 2.5 سانتی متر و در طول 100 سانتی متر در رنگ های مختلف مشکی , گلبهی , شیری , قرمز , سورمه ای و… تولید می کند .

روبان های ساتن

یکی از ساده ترین , پر استفاده ترین و قیمت مناسب ترین از انواع روبان نوع ساتن این محصول است که از متریال ساتن تهیه می گردد این نوع نیز از استقامت خوبی در برابر پاره شدن برخوردار هستند به همین دلیل از آنها در تزئینات لباس های زنانه , گل , بسته بندی هدیه کاربرد دارد این نوع در عرض های مختلف 5 تا 4 سانتی متر و طول های مختلف یک تا 3 متری تهیه می گردد .

روبان های پلاستیکی

روبان های پلاستیکی تهیه شده از جنس پلاستیک بوده که از قیمت مناسبتری نیز نسبت به دیگر روبان ها برخوردار است مصارف این نوع بسته بندی , انواع تزئینات , بادکنک آرایی و…. می باشد . این روبان ها در عرض های 2.5 سانت تا 22 متر در مجموعه نماپرچم تولید و عرضه می گردد .

روبان های طرح دار

با توجه به اینکه روبان ها با تنوع رنگی خود در تزئینات تأثیر شگرفی دارند اما طرح های صورت گرفته در برخی این زیبایی را دو چندان می کند روبان های طرح دار نوعی دیگر از محصولات تولید شده در نماپرچم می باشد که دارای طرح های کارتونی همراه با شخصیت های انیمیشنی برای تولد و جشن های کودکانه , طرح های بادکنک و ستاره , آدم برفی , طرح های خالدار و …..بوده که بر زیبایی محیط می افزاید .

خرید روبان ارزان قیمت

نماپرچم یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده انواع روبان  با متریال مختلف , کیفیت و قیمت مناسب می باشد برای اطمینان از قیمت ها می توانید در ابتدا استعلام قیمت گرفته سپس با مقایسه قیمت های ما با مراکز عرضه کننده روبان اقدام به خرید نمایید لازم به ذکر است که قیمت روبان ها با توجه به متریال و جنس آنها متفاوت می باشد .

چاپ پرچم تبلیغاتی ارزان در تهران 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *