چاپ پرچم

پرچم تشریفات

پرچم تشریفاتی پنجه شیری

پرچم تشریفات

پرچم تشریفاتی چیست ؟

پرچم تشریفات یکی از انواع پرچم است که معمولا برای معرفی و تبلیغات در مناسبات گوناگون استفاده می شود. امروزه اکثر شرکت ها برای برند خود از پرچم تشریفات ایران و چاپ ملل استفاده می کنند . چاپ پرچم تشریفات با قیمت مناسب از فعالیت های شرکت نما پرچم است . سایز پرچم تشریفات مورد نظر ،  طرح و نوع پایه را سفارش دهید و در کمترین بازه زمانی سفارش خود را تحویل بگیرید  . تولید و چاپ  پرچم تشریفات مخمل و پارچه های مختلف ، تشریفات لمینت برش لیزری   و ریشه دار  ، تشریفات مخروطی و طرح های جدید و…… جدیدترین طرح های روز با پایه خورشیدی و پنجه شیری  توسط تیم با تجربه نما پرچم ارائه میشود .

انواع پرچم تشریفات

پرچم تشریفات در دو نوع ساتن و لمینت تولید می شود چاپ آن یکرو و دو رو می باشد . این نوع پرچم می تواند با ریشه یا بدون ریشه باشد. نوع چاپ نیز انواع مختلفی بسته به جنس پارچه و کاربرد آن دارد.

پرچم تشریفات مانند  پرچم های ساحلی دسته بندی خاصی در مدل و طرح بندی ندارد اما بهر حال برخی تشریفاتی ها هستند که چاپ اختصاصی  دارند . در حالت کلی دو  دسته پرچم تشریفات داریم که آن هم بر اساس پایه پرچم مطرح میکنند

  1. پرچم پایه خورشیدی
  2. پرچم پایه پنجه شیری

پرچم هایی هستند به ظاهر بزرگتر از پرچم های رومیزی و کوچکتر از پرچم های ساحلی که معمولا ارتفاع آنها بین 50 تا 1 متر میباشد . از نظر طرح بندی دو طرح بندی و کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند :

  • پرچم تشریفات ایران ( که بسیار پر کاربرد و چاپ خاصی دارد  )
  • پرچم تشریفات لمینت
  • پرچم تشریفاتی مخروطی
  • پرچم تشریفات ساتن

تولید و چاپ پرچم تشریفات

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

شماره های تماس

02166931329

09365125739

قیمت پرچم تشریفات

پرچم تشریفات

فهرست مطالب

مرکز چاپ پرچم تشریفات

نما پرچم مرکز چاپ انواع پرچم های تشریفاتی ساتن مات و براق ، طرح های ریشه دار و برش لیزری و…. با پایه های پنجه شیری و خورشیدی در تهران میباشد . کلیه طرح ها در ابعاد و چاپ سفارشی در این مجموعه  پذیرفته میشود .

 

پایه پرچم تشریفات

همانطور که اشاره شد دو نوع پایه در پرچم های تشریفاتی رایج است که عبارتند از پایه خورشیدی و پایه پنجه شیری  . این پایه ها دو طرح خاص هستند که همیشه در تولید پرچم تشریفاتی استفاده میشوند و همچنان طرح روز بشمار میروند . متریالی که در تولید پایه پرچم تشریفات استفاده میشود برنج یا همان برنزی بوده و ابعاد آن با قطر 10 تا نهایتا 20 سانتی متر در طرح های خاص میباشد . وزن پایه ها نیز از 150 تا 400 گرم در نظر گرفته میشود و ماکزیموم وزن و ابعاد را  با محاسباتی در تولید در نظر میگیرند   که توانایی نگهداری میله پرچم تشریفات را تا ارتفاع 2 متر نیز داشته باشد .  کلیه ابعاد و مدل های پایه پرچم تشریفات را از نما پرچم با بهترین قیمت خریداری نمایید .

چاپ پرچم مذهبی  عاشورا و اربعین

پرچم تشریفات نمایشگاهی

یکی از پرچم های کاربردی بعد از طرح ساحلی که در نمایشگاه ها استفاده زیادی دارد پرچم تشریفات است . پرچم های تشریفاتی  بر خلاف رومیزی روی نصب قرار میگیرند و این میتواند بهانه خوبی باید که در هر سالنی که بخواهیم از آن استفاده کنیم . ازین رو در تبلیغات نمایشگاهی استفاده از پرچم تشریفات میتواند گام تبلیغاتی بسیار خوبی باشد . با پرچمهای تشریفاتی غرفه آرایی نمایشگاه خود را تکمیل کنید و آماده جذب مشتری باشید

  • چاپ پرچم مخروطی در ارتفاعات مختلف تا 2 متر ویژه تبلیغات نمایشگاهی
  • چاپ پرچم تشریفات لمینت و ساتن با  چاپ کاملا سفارشی و حرفه ای با تحویل فوری
  • چاپ پرچم تشریفاتی با طرح لوگو در رنگ های بسیار زیبا و پارچه های با کیفیت

چاپ پرچم تشریفات ساتن

یکی از پارچه های لوکس و براق و البته نرم پارچه ساتن است . در تولید پرچم از پارچه های ساتن به وفور اسفاده میگردد   و با توجه به اینکه پرچم تشریفات به صورت ایستاده قرار میگیرد و نیاز به پارچه بیشتر دارد ، نمای زیباتری باید داشته باشد که با پارچه های متفرقه خلق این نما شدنی نیست . . چاپ پارچه ساتن تشریفات این روزها در تبلیغات  محیطی بسیار مورد توجه قرار گرفته است . پرچم تشریفاتی ساتن را در ابعاد مختلف و چاپ دلخواه از  نما پرچم خریداری نمایید و از قیمت  بسیار مناسب برخوردار گردید . تهیه پارچه های مرغوب ساتن برای چاپ پرچم ، چاپ و مونتاژ و همچنین بسته بندی و ارسال پرچم های  تشریفاتی ساتن از ارتفاع 50 تا 2 متر را با نما پرچم تجربه کنید .

اهمیت پرچم تشریفات

امروزه شناخته شدن یکی از مهم ترین راه های جذب مشتری است. شما باید برای گسترش کسب و کار خود، فعالیت هایتان را به بهترین شکل معرفی کنید و خودتان را به مشتریان و همکاران تجاریتان بشناسانید. یک شناخت درست باعث به دست آوردن اعتماد خواهد شد. اما چطور می توان اعتماد دیگران را در کسب و کار به دست آورد؟ این مسئله راه های گوناگونی دارد و ما در اینجا به شما توصیه می کنیم که اول خودتان باید به خود و کارتان اعتماد داشته باشید و آن را با سربلندی به دیگران معرفی کنید.

  • شما باید به برندتان اعتماد داشته باشید.
  • لوگوی شما باید باعث افتخارتان باشد و آن را با بهترین شکل و تبلیغات به دیگران بشناسانید.
  • برای نشان دادن خود یکی از بهترین شیوه ها استفاده از پرچم تشریفات است.
تولید و توضیه پرچم مذهبی

چرا پرچم تشریفاتی

وقتی یک شخص وارد فضای شرکت، کارخانه، کارگاه و دفتر تجاری شما می شود با دیدن پرچم تشریفات که لوگوی شرکت شما روی آن به زیبایی، شفافی و روشنی چاپ شده است، به ارزشی که شما برای کارتان قائل هستید پی می برد.

  • یک پرچم تشریفات در ابعاد مناسب با فضای شما که از هر جایی دیده شود، تبلیغ شایسته ای برای شرکت شما خواهد بود.
  • پرچم ها همواره از نظر روانی تاثیر مثبتی روی مخاطب می گذارند.
  • آن ها اهداف و مالکیت شما را نشان خواهند داد.
  • تسلط شما بر روی امورتان و اینکه به برند شرکتتان مطمئن هستید.
  • آنقدر مطمئن که می توانید با توجه به حضور آن، از انجام کارها به نحو احسن خیالتان راحت باشد.
  • پرچم ها حرف های زیادی برای زدن دارند و شما با قرار دادن پرچم تشریفات

شرکتتان در جای مناسب، این پیام ها را به مشتریان و همکاران خود خواهید رساند.

پرچم تشریفات نشان دهنده اعتماد شما به برندتان است.

 

 

از پرچم تشریفات در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

از پرچم تشریفات حاوی برند تبلیغاتی در انواع ساختمان های زیر استفاده میشود

انواع ساختمان های اداری

کاربرد در اکثر نمایشگاه ها

استفاده در کلیه ایونت ها

استفاده در اتاق های کنفرانس

و کلیه کارخانه ها از پرچم تشریفات استفاده می شود.

وقتی شما پرچم تشریفات برند خود را در سالن ورودی شرکت قرار می دهید، مشتری و مخاطب با دیدن آن با برند شما آشنا خواهد شد. یک پرچم تشریفات با کیفیت مناسب می تواند اعتماد به نفس شرکت و کارمندانش را نشان دهد. پرچم تشریفات باید در جای مناسبی قرار بگیرد تا برای همه قابل مشاهده باشد. ابعاد بزرگ پرچم تشریفات این امکان را فراهم خواهد ساخت که از فاصله دور هم قابل تشخیص باشد. با این حال برای فضاهای بسته و کوچک باید ابعاد کوچک تری را در نظر گرفت.

تاثیر پرچم تشریفات تبلیغاتی

استفاده از یک یا چندین پرچم تشریفاتی در نمایشگاه ها و ایونت ها بهتر از بروشورهای تبلیغاتی می تواند به دیده شدن شما کمک کند. پرچم تشریفاتی شرکت شما در نمایشگاه دیدگان مشتریان را به سمت شما جلب می کند. این شیوه ارزان تبلیغاتی برای بسیاری از شرکت های معتبر جهان جا افتاده است. شما کمتر نمایشگاه بین المللی را می بینید که در آن شرکت های معتبر جهانی از پرچم تشریفات خود در کنار پرچم تشریفات کشورشان استفاده نکرده باشند. اگر شما هم کسب و کار خود را در راستای حمایت از تجارت و اقتصاد وطن عزیزمان می دانید می توانید با سفارش پرچم تشریفات ایران در کنار پرچم تشریفات برند خودتان این هم سویی را به زیباترین شکل نشان دهید. همچنین پرچم تشریفات در این مکان ها دیگران را با برند شما آشنا خواهد کرد. طراحی لوگوی مناسب بخشی از کار شناخته شدن شماست. در واقع کار اصلی در شناخته شدن شما را، نشان دادن لوگوی تان به دیگران انجام می دهد. با چاپ با کیفیت لوگوی شرکتتان بر روی یک پرچم تشریفات از هر چه بهتر دیده شدن خود استفاده کنید.

پرچم های تشریفات در فضاهای مختلفی قابل استفاده هستند.

چاپ پرچم تشریفات

ابعاد مناسب برای یک پرچم تشریفات، برای آنکه جزییات آن به خوبی قابل دیدن باشد 150 در 90 سانتی متر است. این ابعاد استاندارد به گونه ای در نظر گرفته شده اند که از فاصله دور هم بتوان لوگو و طرح شرکت شما را دید. مخصوصا در سالن های همایش که فاصله حضار با جایگاه زیاد است، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند. همچنین ابعاد استاندارد در همایش هایی که چند شرکت کننده در آن حضور پیدا می کنند اهمیت زیادی دارد. چرا که شرکت ها و برندهای مختلف در این زمان به نمایش پرچم تشریفات خود در کنار هم اقدام می کنند و چاپ پرچم تشریفات طبق اندازه های استاندارد می تواند به هر چه زیباتر شدن و منظم تر شدن فضا کمک کند.

شیوه های چاپ روی پرچم تشریفاتی

برای چاپ پرچم تشریفات و قرار دادن لوگو روی پارچه از دو شیوه گلدوزی و چاپ دیجیتال بهره می­ گیریم. اگر تصمیم دارید که مدت زیادی از پرچم خود استفاده کنید و شکوه و جلوه آن برایتان مهم است توصیه ما به شما این است که از گلدوزی لوگو و طرح بر روی پارچه استفاده کنید. ولی ما به شما اطمینان می دهیم که چاپ دیجیتال ما هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اهداف بلند مدت شما را تامین خواهد کرد.

  • پارچه مناسب برای پرچم­های تشریفاتی ساتن است.
  • این ساتن ها کیفیت بالایی دارند و از ضخامت مناسبی برخوردارند.
  • آهار مناسب پارچه در نگه داشتن پرچم و لوگوی شما در فرم دلخواه کمک خواهد کرد.
  • با این حال از پرچم های مخروطی هم می توان استفاده کرد که لوگو کاملا در مرکز و مقابل دیدگان مخاطب قرار می گیرد.

پایه های مخصوص پرچم تشریفات

  • پایه های مناسب برای نگه داشتن پرچم تشریفات پایه های پنجه شیری و یا خورشیدی است.
  • این پایه ها با درخشندگی، زیبایی و کیفیت بالا در کنار پرچم به شما ارائه می شود
  • که با توجه به نیاز خود می توانید سفارش خود را تکمیل کنید.
  • پایه های از استقامت خوبی برخوردارند
  • همچنین وزن پرچم را تحمل خواهند کرد.
  • همچنین طراحی شکل پایه ها به گونه ای است که به هنگام برخورد سایر اجسام به آن نیفتند.
  • شما می توانید به غیر از پایه های برنجی معمول به دلخواه خود پایه های چوبی و استیل هم سفارش دهید.

هدف ما جلب رضایت شماست و ما به سلیقه عالی شما احترام می گذاریم.

قیمت چاپ پرچم تشریفاتی

قیمت پرچم تشریفات با توجه به نوع سفارش شما و کیفیت های مختلف متفاوت است. ما به شما بهترین، ارزان ترین و مناسب ترین قیمت پرچم تشریفات را پیشنهاد می دهیم. برای آگاهی از فروش پرچم تشریفات با ما تماس بگیرید.

استفاده از پرچم تشریفات در همایش ها یکی از راه های مناسب معرفی برندتان است.

فروشگاه مرکزی پرچم رومیزی

تولید پرچم تشریفات ایران

استفاده از پرچم تشریفات ایران در بسیاری از مراسم ها و مناسبات معمول است. توصیه ما به هر اداره، شرکت، مدرسه و کارخانه ای اینست که حتما یک پرچم تشریفات داشته باشد. امروزه که برندها یا همان اشخاص حقوقی تابعیت کشورهای مختلف را دارند نشان دادن تعلق تان به مشتری باعث ایجاد اعتماد و اطمینان نیز خواهد شد. قرار دادن برند شرکت تان در کنار یک پرچم تشریفات ایران به شما کمک خواهد کرد که به شرکای تجاری خود نشان دهید تا از چه هویتی برخوردار هستید. مضافا اینکه پرچم تشریفات ایران در نمایشگاه ها و همایش های بین المللی به جلوه و اعتبار کار شما خواهد افزود و هر چه بهتر شما را معرفی خواهد کرد.

مدارس و ادارات داخل کشور نیز برای مناسب های گوناگون ملی با داشتن یک پرچم تشریفات می توانند همدلی و همراهی خود را با سایر هم وطنان نشان دهند و با قرار دادن پرچم تشریفاتی این وقایع را یادآوری کنند و ارج نهند.

با قرار دادن پرچم تشریفات هویت و تعلق خاطر خود را به همه نشان دهید.

چاپ پرچم تشریفات

  • در محافل، کنفرانس ها و همایش ها بیشتر از پرچم های تشریفاتی استفاده می شود.
  • این پارچه ها بر روی پایه های ۲ تا ۳ متری نصب می شوند
  • . چرا که در فضا های بزرگ برای دیده شدن برند شرکت باید از ابعاد بزرگ بهره برد.

جنس پایه پرچمهای تشریفات

  • پایه های پرچم های تشریفاتی اغلب از جنس برنج ساخته می شوند. تا جلوه و نمای بیشتری را در سالن داشته باشد.
  • البته از پایه هایی با جنس چوب و استیل استنلس  نیز با توجه به درخواست مشتریان استفاده می شود.

این پرچم ها بسته به نوع طرح و تعداد درخواست شده می توانند بر روی پارچه گلدوزی شوند و یا اینکه با استفاده از چاپ دیجیتال به چاپ طرح و لوگوی مورد نظر شرکت ها پرداخت.

ابعاد استاندارد پرچم تشریفات

پرچم های تشریفاتی در ابعاد ۱.۵ متر در ۹۰ سانتی متر تولید می شوند. تا در همایش ها و سالن های بزرگ به خوبی بیانگر و معرف برند شما باشند. پارچه ای که برای چاپ پرچم تشریفات مناسب است از جنس ساتن مات است.

پرچم تشریفات معمولا در سالن های کارمندان و مدیران استفاده شده که جلال و شکوه خاصی را به دکوراسیون داخلی محیط داده و امروزه حتی در شرکت ها ی کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

پرچم تشریفات : ابعاد 150*90 /

پرچم ملل و لوگوی اختصاصی /

جنس ساتن درجه یک و جیر /

با پایه پنجه شیری و خورشیدی

پرچم رومیزی را نیز بخوانید …

پرچم تشریفات معمولا در سالن های کارمندان و مدیران استفاده شده که جلال و شکوه خاصی را به دکوراسیون داخلی محیط داده و امروزه حتی در شرکت ها ی کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت پرچم تبلیغاتی رومیزی و اهتزاز

پرچم تشریفاتی لیزری

اهمیت برش دور پرچم دست کمی از اهمیت پایه و طرح پرچم ها ندارد . طرح های پرچم از نظر برش نیز دسته بندی میشوند . یکی از مهمترین طرح های پرچم مدل لیزری پرچم هاست . پرچم تشریفات لیزری همانطور که در تصویر روبرو میبینید طراحی زیبا و منحصر بفردی به همراه دارد . اینکه شما بتوانید پرچم های شیک را در سالن و دفاتر کار به نمایش بگذارید خلاقیت تولید کننده را باید مهک بزنید . نما پرچم  خدمات چاپ روی پرچم های تشریفاتی را دز کلیه طرح های پرچم ارائه میکند . طراحی سفارشی ، کیفیت بالای چاپ و متریال پرچم ، مونتاژ درجه یک و بسته بندی و ارسال به موقع الگوی کار ما در  چاپ پرچم است . همراه ما باشید

پرچم تشریفاتی پایه پنجه شیری

پرچم های تشریفاتی  اغلب با دو نوع پایه پنجه شیری و پایه خورشیدی مونتاژ میشوند . پرچم های تشریفاتی از دسته پرچم های ایستاده هستند و نباید آنها را با پرچم های رومیزی اشتباه گرفتن .به طور کلی طرح های پرچم تشریفاتی شباهات بالایی  از نظر ابعادی و طرح بندی به پرچم رومیزی دارند اما با پایه هایی متفاوت به صورت ایستاده  مورد استفاده قرار میگیرند . متریال پایه پنجه شیری اغلب از برنج میباشد و کاملا ضد آب  میباشد . نما پرچم تولید و چاپ پرچم تشریفاتی با پایه پنجه شیری را با حد اقل 10 عدد تیراژ با بهترین قیمت ارائه میکند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *