چاپ پرچم

تولید پرچم اهتزاز

چاپ پرچم اهتزاز

تولید پرچم اهتزاز

چاپ و فروش پرچم اهتزاز را با نما پرچم تجربه کنید . انواع پرچم اهتزاز تبلیغاتی و مناسبتی در ابعاد کاملا دلخواه  و به صورت نصبی و پایه دار تولید و چاپ میشود . از پرچم های اهتزاز مذهبی با چاپ های اختصاصی  کلیه مناسبت های مذهبی گرفته تا پرچم های تبلیغاتی در سایزهای کوچک و بزرگ تا ابر پرچم ها پذیرفته خواهد شد  . اگر دنبال تولید کننده پرچم اهتزاز افقی و عمودی هستید همین حالا با کارشناسان نما پرچم تماس بگیرید . پرچم اهتزاز نیز یکی ازانواع پرچم های ملی بشمار می­ آید که هم جنبه تبلیغاتی میتواند داشته باشد و هم کاربرد فرهنگی و تشریفات و…

پرچم اهتزاز

گالری پرچم اهتزاز

سایز های پرچم اهتزاز

اهتزاز

فهرست مطالب

همراه نما پرچم باشید با تولید پرچم اهتزاز در هر ابعاد دلخواه و چاپ پرچم اهتزاز برای تبلیغات  و امور فرهنگی    و همکاری با سازمان های دولتی و خصوصی

شماره های تماس

02166931329

09365125739

پرچم اهتزاز چیست  ؟

قدیمی ترین طرح پرچم در دنیا پرچم اهتزاز است . اصلاحی که در گذشته  استفاده میشد “اهتزاز پرچم ” برای همگان آشناست . پرچم اهتزاز ظهور پرچم و اهمیت آن در تاریخ است . کشورها ،  اقوام و قشرهای مختلف با اهتزاز پرچم های اهتزاز خود را معرفی میکردند . پرچم اهتزاز با روی کار آمدن جوامع مختلف به مرور از اهمیت بالاتری برخوردار شد .  طرح ها ، اشکال هندسی ، شخصیت ها ، موقعیت جغرافیایی  و تغییر حکومت ها هر کدام عاملی برای به وجود آمدن پرچم اهتزاز جدیدی شد . در عصر مدرن پرچم ها جنبه های تبلیغاتی  و نمایشی نیز دارند که همین امر موجب شد پرچم اهتزاز در کنار طرح هایی چون ساحلی ، رومیزی ، تشریفات و….. قرار گیرد . اما طرح پرچم اهتزاز همچنان کاربرد خود را دارد . نما پرچم خدمات تولید و چاپ انواع پرچم های اهتزاز را ارائه میکند . چاپ های با کیفیت ، پارچه های مرغوب و تولید و طراحی و بسته بندی سریع را از ما بخواهید .

پرچم اهتزاز مذهبی

مناسبت های مذهبی را با پرچم اهتزاز آراسته کنید . یکی از مهمترین  ابزاری که میتواند در مراسمات مذهبی رنگ و بوی خاصی به محیط بدهد چاپ پرچم  اهتزاز است . پرچم های اهتزاز ابعاد و اندازه خاصی ندارند . ازین رو تولید تکی و عمده این پرچم ها کار ساده ای برای یک شرکت خدماتی چاپ پرچم نیست . اما نما پرچم  در اینجا همراه شما خواهد بود با هر  نووووووع پرچم که مد نظر مشتری باشد . همین حالا تماس بگیرید و مناسبت های خود را با خدمات ما آراسته کنید

پرچم اهتزاز ویژه ارگان ها

کلیه نیروهای مسلح از پرچم اهتزاز در اماکن نظامی   و تشریفات نظامی استفاده میکنند  . کاربردهای زیادی در نیروهای مسلح ، ارگان های دولتی و سازمان های خاص از پرچم اهتزاز افقی و عمودی استفاده میگردد  کاربردهایی چون  :

  • چاپ پرچم اهتزاز ویژه خوش آمدگویی ، تبریک و تسلیت و…. مناسبت های مربوط به یک نظامی  یا غیر نظامی دولتی
  • چاپ پرچم اهتزاز افقی و عمودی ویژه گروه های خاص ، دستاوردها ، افتخارات و……. ویژه نهادهای دولتی  نظامی و غیر نظامی
  • چاپ پرچم اهتزاز ویژه مناسبت ها که نیروهای مسلح و سازمان های خاص به  تشریفات آن میپردازند
  • چاپ پرچم اهتزاز ویژه افتتاحیه های نهادی
  • چاپ پرچم اهتزاز افقی و عمودی ویژه  تشریفات حضور سران کشور

پرچم اهتزاز چیست  ؟ 

پرچم چیست و پرچم اهتزاز به چه کار می­ آید ؟

در گذشته به پارچه ­ای که از موی نوعی گاوکوهی برگرفته شده بود و در جنگ­ها بر درفش یا نیزه بسته می­شد «درفش» می‌گفتند که آن هم از فعل «دِرَفشیدن» یا «دِرُوْشیدن» به معنای «نوعی لرزیدن» گرفته شده است. علم و بیرق نیز برابر نهاد عربی پرچم و درفش هستند که در زبان فارسی وارد شده­اند.

  • پرچم­ها از رنگها و نمادهایی که بر روی آن نقش می بست
  • از یکدیگر متمایز می شدند
  • غالبا برای  نشان دادن هویت یک گروه ، قوم ، سرزمین ، کشور و یا  یک ملت به کار رفته و می­رود
  •   و البته آن رنگ­ها و نشانه ها و نمادها  ازآرمان ها و آرزوها، وضعیت و شرایط ، نگرش­ها و بینش­ها و آمال مردمی که آن پرچم را انتخاب کرده بودند و تلاش می کردند تا منحصربه فرد نیز باشد، نشات می گرفت .
لیست قیمت انواع پرچم های تبلیغاتی

اشکال پرچم اهتزاز

امروزه پرچم  چه به صورت یک پارچه و چه به صورت یک نماد و نشانه و چه به صورت طرح گرافیکی و… نماد هویت ملی هر کشور بشمار آمده که با پرچم های کشورهای دیگر متفاوت است و در هر جا و به هر روش که به کار گرفته شود ، ممیزه­ای برای شناسایی اولیه حکومت، دولت، قدرت و نیروی حمایتی  پشت صحنه آن به­ شمار می آید.

پرچم اهتزاز نیز به همه پرچم هايي گفته می­شود که به هنگام نواختن سرود ملی کشورها توسط ارتش­های دنیا به اهتزاز و حرکت در مي­آيند .

تاریخچه پرچم اهتزاز

پرچم از زمان­های دور در میادین جنگی مورد استفاده قرار می گرفت. در داستان­های شاهنامه نیز هر نیروی خیر و شری که برای نبرد به صحنه می­آمد، درفشی را با خود حمل می­کرد که بر روی ان نمادهایی که اعتقاداتش را  به تصویر می­کشید، درج شده بود .

این درفش­ها مانند یک بیانیه حامل المان­ها و نشانه هایی بودند که نیروهای مختلف و به عبارتی خیر را از شر متمایز می­ساختند .

  • درفش کاویانی نیز از جمله نمادهایی است
  • این پرچم در دوران ساسانی برای متمایز ساختن سپاهیان ایرانی و پادشاهان آن به کار گرفته شده است.
  • شوالیه ها نیز در اروپا با علائمی که بر روی پرچم ها و سپرهایشان استفاده می­کردند، خود را از بقیه متمایز می ساختند .

کاربرد پرچم اهتزاز در دنیا

پرچم ها دارای کاربرهای متمایزی بودند:

آرم و نشان و علامت

شناسایی، مشخص شدن و تمایز

تاریخ و عظمت

شناساننده هویت

علامت دهی

تاریخچه پرچم در ایران

اولین پرچم ایران را درفش کاویانی گویند و داستان آن به قیام کاوه آهنگر بر علیه حکومت ضحاک بازمی­گردد که پیش بندی بود که او بر سر چوب زده و مردم بر گردش جمع شده و قیامشان را بر علیه ضحاک آغاز کردند . بعدها پادشاهان ساسانی برای درفش کاویانی از پوست شیر و پلنگ به جای چرم همراه با جواهرات بسیار استفاده کردند.

بعد از تصرف ایران توسط اعراب،  به مدت دو قرن ایران فاقد پرچم بود و تنها دو گروه سیاه جامگان و سرخ جامگان دارای پرچم سیاه و سرخ ساده  بودند. در دوران غزنویان نقش ماه و شیر و دردوران خوارزمیان نقش شیر و خورشید بدان اضافه شد . تا دوران مشروطه پرچم تغییرات مختلفی داشت . بعد از پیروزی مشروطه مجلس شورای ملی پرچم مستطیل شکل سه رنگ سبز و سفید و سرخ را با نشان شیر( ی که شمشیر ذوالفقار حضرت علی (ع) را بدست دارد و تاکیدی بر ابعاد مذهبی  بودن مشروطه و گرفتن بهانه از سوی مشروعه طلبان را داشت ) و خورشید،  پرچم رسمی ایران قرار داد.

انواع پرچمها

پرچم نماد ملی هر سرزمینی می­باشد پس طبیعی است که در هر جا که آن کشور حضور دارد، نماد آن نیز که معرف ان سرزمین می باشد حضور داشته و به کار برده شود . قاعدتا برای معرفی هر کشور به دیگران،  بیش و پیش از هر چیز پرچم آن کشور می­تواند مفید واقع شود . انواع پرچم ها با فاکتور گرفتن طرح پرچم که برای هر کدام از کشورهای 206 گانه متفاوت میباشد طرح ها و مدلهای پرچم بکار رفته در جامعه ما عبارتند از :

  • پرچم اهتزاز
  • پرچم رومیزی
  • پرچم تشریفاتی
  • پرچم ساحلی
  • پرچم مخروطی
  • پرچم یادبود
  • پرچم کاغذی

نکته : پرچم هر کشور الهام بخش تمامی سازمان­ها و دوایر داخلی برای شکل دادن به لوگو و نمادهایشان در داخل و خارج می­باشد .

معنی پرچم اهتزاز

معنی پرچم های اهتزاز چیست ؟

اهتزاز در فرهنگ لغات به معنی فراخته، افراشته، جنبش، حرکت، نوسان می باشد .در نتیجه پرچم اهتزاز با نامی که برای ان انتخاب کرده اند، کاملا در تناسب و تطابق معنایی است .

کاربرد پرچم اهتزاز در ایران

پرچم اهتزاز ایران ، یکی از انواع پرچم های کاربردی در ایران است که عموما برای سطح شهر ، جشن ها و اعیاد ، مناسبت­های مذهبی ، ورزشگاه­ها ، مجموعه­های دولتی ، نمایندگی های ج .ا.ا در خارج از کشور و محل اقامت مسئولین دولتی در خارج از کشور ، محل برگزاری کنفرانس های دولتی و بین المللی و … از پرچم اهتزاز استفاده می­شود .  پارچه پرچم اهتزاز ایران از جنس ساتن بوده و  ضخامت آن بستگی به اندازه پرچم و بزرگی آن دارد . از آن­جایی که پرچم اهتزاز در معرض دائم نورخورشید ، باد ، آب و خاک است از نظر نوع پارچه انتخابی نیز دارای اهمیت بسیار است .

چاپ پرچم اهتزاز

چاپ پرچمهای اهتزاز  به اشکال پرچم بادبانی و پرچم ساحلی  که دارای پایه ها و طرح­های متفاوت می باشد بوده ، و نیز  پرچم اهتزاز به صورت افقی و عمودی در طیف متفاوتی از نظر نوع چاپ ، ابعاد ، جنس پارچه، رنگ و … تولید می­گردند .

ساختار تولید پرچم های اهتزاز

در پرچم اهتزاز افقی از واتر پانچ و در پرچم اهتزاز عمودی یا از واترپانچ و یا به­صورت دوسر جای چوب جهت نصب بر روی واتر بندها استفاده می­شود . همچنین پارچه  پرچم اهتزاز دارای قابلیت شستشو بوده و چاپ آن دو رو می باشد.

لازم به ذکر است نوع پرچم اهتزازی که در ایران استفاده می­شود، عمودی بوده و از سری پرچم اهتزاز و برافراشته است.

قیمت پرچم اهتزاز بر اساس کیفیت  و جنس پارچه ، نوع چاپ و اشکال چاپ پرچم اهتزاز (پرچم بادبانی و پرچم ساحلی ) متفاوت بوده و بر اساس نوع افقی یا عمودی بودن چاپ پرچم اهتزاز و نحوه نصب پایه هایش تعیین می­شود .

طرح های جدید پرچم رومیزی پایه سنگی

پرچم اهتزاز, انواع و کاربرد پرچم اهتزاز, پرچم اهتزاز تبلیغاتی

مطمعنا شما پرچم اهتزاز را در میدان ها , پل ها , مدارس , هیات ها , خیابان و…مشاهده کرده اید از این نوع پرچم برای تیلیغ در فضاهای بازنیز استفاده می شود ابعاد و اندازه پرچم اهتزاز متفاوت است و قابلیت شستشو دارند نوع چاپ استفاده در آن سیلک , چاپ دیجیتال یا ممکن است چاپ اسیدی باشد در چاپ اسیدی از دوطرف پرچم می توان استفاده کرد , جنس پرچم اهتزاز از ساتن براق و ژرسه است , و کیفیت جنس اهمیت زیادی دارد , تا در تمام شرایط جوی  بتواند عمر طولانی داشته باشد پرچم اهتزاز به صورت عمودی و افقی تولید می شود در ادامه به توضیحات بیشتر می پردازیم .

  • کاربرد پرچم اهتزاز
  • انواع پرچم اهتزاز
  • نوع چاپ روی پرچم
  • پرچم اهتزاز تبلیغاتی

کاربرد  محیطی  پرچم اهتزاز

از پرچم اهتزاز در ورودی شهر ها استفاده می شود , استفاده در مکان های دولتی , استفاده در میادین ورزشی , محل هایی که کنفرانس برگذار میشود استفاده در خیابان در محل عبور روسای کشورهای خارجی استفاده از پرچم اهتزاز برای آذین بندی خیابان ها , و همچنین استفاده و بر افراشته شدن در شرکت ها و سازمان ها به عنوان نماد آن سازمان از پرچم اهتزاز استفاده می شود.

زیرمجموعه انواع پرچم اهتزاز

پرچم های اهتزاز با توجه به نوع طرح, ابعاد و اندازه , تعداد تیراژ به صورت چاپ دستی و دیجیتالی انجام می دهند انواع پرچم های اهتزاز تولید شده عبارتند از , پر چم اهتزاز پرسپولیس , استقلال , پرچم اهتزاز ورزشی , پرچم اهتزاز تبلیغاتی عمودی و افقی پرچم اهتزاز بدون چاپ وساده پرچم اهتزاز مذهبی , پرچم اهتزاز ایران , پرچم اهتزاز تشریفات و…..از جمله پرچم های تولید شده می باشند .

انواع چاپ روی پرچم

چاپ سیلک

  • بر روی پارچه پرچم از چاپ سیلک استفاده می شود
  • چاپ معمولی , چاپ با لاک حساس برجسته آبی , چاپ ترام , چاپ پلاستی زول از انواع چاپ سیلک می باشد
  • ازروش های دیگرچاپ سیلک اسکرین است که دراندازه های مختلف روی پارچه انجام می شود
  • در سیلک اسکرین از پارچه هایی که سوراخ ریز دارد استفاده می شود
  • تصویر روی طوری منعکس می شود وقسمت هایی که نباید رنگی باشد با ماده ای مسدود می کنند رنگ را با کمک غلتک روی سطح منتقل می کنند  وتصویر روی آن ظاهر می شود .

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال روی پرچم با دستگاه دیجیتالی کاری ساده میباشد دستگاه دیجیتال طرح کامپیوتری را روی پارچه پرچم چاپ می کند  چاپ دیجیتال محدودیت ندارد می توان هر نوع طرحی با هر ابعادی روی پرچم چاپ کرد .

پرچم اهتزاز تبلیغاتی

یکی از راه های موثر در تبلیغات استفاده و شناساندن کالای خود یا معرفی بهتر خود به مخاطب استفاده از پرچم اهتزاز تبلیغاتی می باشد شما می توانید با چاپ آرم و لوگوی مخصوص به سازمان و شرکت خود روی پرچم اهتزاز از ان به عنوان تبلیغات نیز استفاده کنیدهمانطور که گفتیم پرچم های اهتزاز در محیط های باز استفاده می شوند پس

فروش پرچم اهتزاز ویژه مناسبت ها

با رسیدن مناسبت های مختلف استفاده از پرچم های اهتزاز در طرح های سفارشی و تبلیغات رایج است  . چنانچه قصد تبلیغات دارید بدون شک نیاز به یک مشاوره تخصصی نیز دارید  و اگر از طرح های سفارشی و  کاربردهای دیگر به چاپ پرچم اهتزاز نیاز دارید نما پرچم همراه شماست با بهترین  طرحهای روزدنیا فروش پمپ اهتزاز جهت کاربردهای زیر را لیست قیمت کف بازار

  • تولید پرچم های اهتزاز جهت راهپیماییها
  • انواع پرچم های اهتزاز مخصوص مسابقاتی بین کشوری
  • تولید پرچم های تبلیغاتی اهتزاز جهت کاربرد در نمایشگاه های بین المللی و…

پرچم اهتزاز سامورایی

پرچم اهتزاز طرح سامورایی یکی از طرح های جدید پرچم های اهتزاز است  که در بیشتر مسیرهای اختصاصی سازمانی و ورودی شهرها بکار می آید  . طرح سامورایی پرچم برگرفته از پرچم سامورایی های ژاپن است که اکنون میتوانید هم در تبلیغات و هم در تشریفات از این طرح پرچم استقاده کنید . نما پرچم با بهترین طرح های پرم سامورایی در خدمت شما عزیزان  است . دوخت پرچم ، چاپ روی پرچم و مونتاژ و تامین پایه پرچم کار ساده ایس نیست از این جهت میتوانید نمونه کارهای پرچم های اهتزاز پایه کوتاه و پایه بلند ما را مشاهده کنید و از مشاوره رایگان جهت خرید پرچم با ما همراه باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *