هدایای تبلیغاتی

نمایشگاه فرانچایز چیست ؟

نمایشگاه فرانچایز

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

نمایشگاه فرانچایز چیست ؟

مطمئنا تا کنون شعبه هایی را مشاهده کرده اید که خیلی سریع در شهر ها پخش شده اند از جمله آنها می توان شعبه های نوتلابار , استارباکس , آیس پک و…. را نام برد چنین کسب و کارهایی از مدلی با عنوان فرانچایز استفاده نموده اند Franchise مطابق با تعریف بین المللی روشی ساده برای توسعه و رونق بخشیدن به کسب و کار و یا تجارت و توزیع نمودن کالا و خدمات توسط قرار داد و گرفتن امتیاز می باشد فرانچایز کردن کسب و کار مسیری ثابت برای رشد است راز موفقیت کمپانی های بزرگ خدماتی و صنعتی استفاده از این مدل است این مدل یکی از پدیده های دنیای معاصر در حوزه کسب و کار و خدمات عمومی بوده که منجر به ایجاد الگوهای زنجیره ای می شود .در ادامه به  فرانچایز و اهمیت ان در کسب و کار , انواع قراردادهای آن و نمایشگاه فرانچایز در تهران زمان برگزاری آن می پردازیم . نما پرچم بزرگترین مجموعه تبلیغاتی و تولید هدایای نمایشگاهی در خدمت شماست با انواع رول آپ تبلیغاتی ، استندهای نمایشگاهی  ، ماسک و پرچم و…….

  • فرانچایز چیست ؟
  • اهمیت فرانچایز در کسب و کار
  • انواع قراردادهای فرانچایزاز لحاظ ماهیت کسب و کار
  • زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانچایز تهران 1400

تولید و چاپ هدایای نمایشگاهی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6214″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

فرانچایز چیست ؟

برای توسعه کسب و کار روش های مختلفی ارائه شده است که یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها در دنیای امروز استفاده از روش فرانچایز است در نمایندگی فرانچایز شرکتی به شکل وسیع گسترش پیدا نموده و نام خود را به عنوان برندی معتبر در ذهن جامعه حک نموده و به افراد و شرکت های کوچکتر اجازه استفاده از برند را می دهد یکی از معتبر ترین برندهای شناخته شده در این حوزه مک دونالد می باشد .franchise از نیمه های قرن 19 به وجود امد هنگامی که اسحاق سینگر چرخ خیاطی را اختراع و حق تولید آن را در اختیار دیگران قرار داد .بله فرانچایز یک رابطه بلند مدت بوده که شرکت مادر حق بهره مندی از برند کالا و خدمات خود را به نمایندگان اعطا می کند

اهمیت فرانچایز در کسب و کار

اهمیت و مزایای نمایشگاه فرانچایز که صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند با هزینه منطقی اقدام به دریافت نمایندگی از یک برند معتبر نمایند تا از مزایای رقابتی از قبیل تبلیغات و بازاریابی آن بهره مند شوند مزایای نمایندگان یا همان فرانچز گیرنده نیز شامل ریسک با شکست پایین تر , نیاز نداشتن به ذخیره سازی کالا , امکان استفاده از برند مورد اطمینان مشتری , برخورداری از پشتیبانی شرکت فرانچایز دهنده و…. می باشد .

چاپ رول آپ تبلیغاتی

انواع قراردادهای فرانچایز از لحاظ ماهیت کسب و کار

فرانچایز تولیدی :

در این قرار داد شرکت فرانچایز دهنده به نوعی نحوه تولید محصول را اعم از فراگیری دانش فنی , تکنولوژی تجهیزات فروشگاهیرا به فرانچایز گیرنده می دهد .

فرانچایز توزیعی :

گاهی ممکن است نمایندگی فرانچایز محصولات تولیدی را توسط شرکت های ارتباطی گسترده که در دیگر مناطق وجود دارند ارائه بازار می کنند و حتی ممکن است فرانچایز دهنده تولید کننده کالا نبوده و با خریدات تولیدات دیگران محصولات خود را تأمین نموده و از شرکت های وابسته بخواهد تا آنها را به فروش برساند .

فرانچایز خدماتی :

فرانچایزی که می توان شریک شد نوع خدماتی است یعنی فرانچایز گیرنده قبول می کند تا خدماتی را تحت عنوان برند خاص به مشتری ارائه نماید .

زمان برگزاری نمایشگاه فرانچایز تهران 1400

چهارمین نمایشگاه  فرانچایز و توسعه کسب و کار تهران  در تاریخ 30 دیماه تا 3 بهمن ماه 1400 به مدت 4 روز , از پنج شنبه الی یکشنبه , در نمایشگاه بین المللی تهران صورت میگیرد زمان بازدید از این محل از ساعت 8 صبح الی 15 عصر بوده و این نمایشگاه تا مدت 4 روز برگزار می گردد .

چاپ سالنامه سررسید 1401 با بهترین قیمت

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *