اخبار

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی , صنایع کشاورزی , مواد غذایی …

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی , صنایع کشاورزی , مواد غذایی ...

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6435″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی , صنایع کشاورزی , مواد غذایی , ماشین آلات و صنایع وابسته تهران آگروفود

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی , صنایع کشاورزی , مواد غذایی , ماشین آلات و صنایع وابسته تهران آگروفود از تاریخ 27 الی 30 خرداد ماه 1401 به مدت 4 روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر توسط شرکت پالار سامانه و نیز همکاران خارجی آن با دریافت مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج . ا . ایران برای بیست و هشمین بار متوالی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و بازدید کنندگان خواهد بود .

درباره نمایشگاه بین المللی صنایع کشاوزی , مواد غذایی , ماشین آلات و صنایع وابسته ایران آگروفود

نمایشگاه صنایع کشاورزی , مواد غذایی , ماشین آلات و صنایع غذایی تهران ( آگروفود ) به عنوان بزرگترین و شناخته ترین رویداد تجاری مرتبط با صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در منطقه خاورمیانه می باشد با توجه به نقش مهم نمایشگاه های بین المللی در تبادل اطلاعات فنی بازرگانی و نیز آشنا شدن صاحبان صنایع با به روز ترین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان برای تولید توان صادرات کشورمان ایران این نمایشگاه برگزار می گردد به منظور هر چه تخصصی تر شدن فضای نمایشگاه و استفاده هر چه بیشتر بازدیدکنندگان از این رویداد با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی این رویداد تجاری در چار بخش ایران فود , ترکیبات غذایی ایران فود ایران آگرو و نیز ایران فودتک برپا می شود .

هدف از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی , صنایع کشاورزی , مواد غذایی , ماشین آلات و صنایع وابسته تهران آگروفود

از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی , صنایع کشاورزی , مواد غذایی , ماشین آلات و صنایع وابسته تهران آگروفود می توان به معرفی پیشرفت ها و توانمندی های کشور و کسب و کارهای این حوزه , افزایش سطح مبادلات تجاری , آشنایی شرکت کنندگان به به روز ترین دستاوردهای علمی این صنعت , اشتغال و کارآفرینی , کمک به افزایش دانش و تبادل علم و آگاهی میان شرکت کنندگان تشویق شرکت کننده برای داشتن رقابتی سالم و نیز به وجود اوردن فضایی مؤثر برای ارتباط مستقیم و رو در رو بین تولید کننده و مصرف کننده اشاره نمود .

تولید و چاپ ریسه پرچم

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *