اخبار

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6847″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان از 21 الی 24 شهریورماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان می باشد زمان بازدید از این رویداد نیز 8 صبح الی 15 عصر است .

درباره نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ایران تهران , یکی از بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری در حوزه آرد و نان بوده که در دوره قبلی خود با حضور 175 شرکت کننده توانمند داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر 13 هزار متر مربع با حضور بیش از 38 هزار بازدید کننده برگزار شد این نمایشگاه فرصتی مهم بوده تا شرکت های فعال در این صنعت به روز ترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان در حوزه صنعت آرد و نان قرار دهند هر ساله در این رویداد شرکت های معتبری از کشورهای ایران , آلمان , اتریش , ایتالیا , سوئد , ترکیه , انگلستان , لهستان , فرانسه و کره جنوبی حضور می یابند .

مهم ترین اهداف این رویداد شامل :

  • طراحی واحدهای صنعتی نان
  • عرضه محصولات مرتبط با صنایع آرد و نان به منظور استاندارد سازی
  • فرهنگ سازی در مصرف آرد و نان
  • حمایت از احداث واحدهای تولید نان صنعتی در کشور
  • بستر سازی مناسب برای ارائه حداکثری ظرفیت ها شرکت های داخلی در عرضه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان

سفارش پرچم ساحلی نمایشگاهی

کالاهای ارائه شده در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

گروه های محصول و کالاهای ارائه شده در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان شامل ؛ ماشین آلات و تجهیزات تهیه آرد و نان , , تنورها , اجاق ها ,تجهیزات نانوایی و شیرینی پزی , مخمر های نانوایی , آنزیم های نانوایی , آرد انبار غله و سیلوها و…….. است .

چرا در نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان غرفه سازی کنیم ؟

با غرفه سازی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان می توانید محصول و خدمات خود را به بهترین نحو در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهید ؛ شاید از اهمیت ساخت غرفه در نمایشگاه و بازاریابی کم اطلاع باشید بازاریابی در غرفه نمایشگاه افراد را قادر به درک بهتر خدمات و لمس محصولات ارائه شده می کند غرفه سازی و غرفه آرایی در نمایشگاه فراتر از برپایی مکانی برای ارائه محصول بوده و در واقع با غرفه سازی قدمی در جهت بازاریابی ,آشنایی با محصولات , فروش بیشتر و در نهایت سود بیشتر برداشته اید .

چاپ پرچم تبلیغاتی چند شاخه برای نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

 تبلیغ محصول و خدمات به داشتن غرفه نمایشگاهی محدود نمی شود در غرفه های نمایشگاهی از انواع تجهیزات تبلیغاتی از بروشور و کاتالوگ گرفته تا رول آپ های تبلیغاتی برای معرفی لوگو استفاده می شود که هر یک ویژگی های خاص خود را داراست , در این بین پرچم های تبلیغاتی نمایشگاهی یکی از پر استفاده تجهیزات در هر غرفه محسوب می شود پرچم های تبلیغاتی نمایشگاهی از رومیزی گرفته , تا نوع بادبانی و تشریفات این محصول هر کدام به غرفه شما اعتبار و رسمیت می بخشد و لوگوی شما را به خوبی در معرض دید قرار می دهد , این آلمان ها مقرون به صرفه بوده و از طرفی تا سال ها مورد استفاده هستند از جمله این آلمان ها با ابعاد کوچک  پرچم های رومیزی چند شاخه است که دارای یک پایه استیل به صورت دو و یا سه شاخه هستند در این نوع در کنار پرچم تبلیغاتی خود می توان از پرچم لوگو با چاپ لاتین و یا پرچم ملی استفاده نمود .پارچه استفاده شده در آن ساتن و چاپ به کاررفته سیلک اسکرین است .

خرید پرچم تشریفات ویژه نمایشگاه

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *