اخبار

ارائه دستاوردها و توانمندی های 44 ساله کشور در ایام الله دهه فجر

ارائه دستاوردها و توانمندی های 44 ساله کشور در ایام الله دهه فجر

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6337″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ارائه دستاوردها و توانمندی های 44 ساله کشور در ایام الله دهه فجر

در ایام الله دهه فجر سال جاری , در نمایشگاهی واقع در مصلی تهران دستاوردها و توانمندی های 44 ساله کشور با حضور دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی , دانش بنیان و صنایع خلاق معرفی می گردد .

به نقل از ایرنا نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور در آستانه 44 جشن پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت انجمن مدیریت جهادی کشور از هجدهم الی بیست و یکم بهمن ماه در مصلی تهران برگزار خواهد شد .

رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت جهادی آقای محمد حسین سپهر در نشست خبری روز چهارشنبه در نشست خبری در رابطه با برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد : با توجه به شعار سال جاری ( تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ) برگزاری این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بخش خصوصی همچنین ایجاد ارتباط این بخش ها برنامه ریزی با حاکمیت صورت گرفته است .

ریسه پرچم دهه فجر با بهترین قیمت

سپهر در ادامه افزود : برگزاری این نمایشگاه فرصتی است که در کنار آشنایی با بخش های مختلف دولت و صنعت با هم به علاوه در جریان به روز ترین و آخرین دستاوردهایی که طی گذشت 44 سال از انقلاب اسلامی به دست آورده است قرار گیرند .

وی گفت : در این نمایشگاه وزارت خانه ها ؛ سازمان های دولتی و انقلابی , نیروهای مسلح , فعالان اقتصادی , سازمان های غیر دولتی و شرکت های بخش خصوصی شرکت می کنند ؛ تا به حال 43 سازمان دولتی از برپایی این نمایشگاه حمایت کرده اند که این سازمان ها شامل , قوای سه گانه , وزارت خانه , نیروهای مسلح و معاونت علی رئیس جمهوری می باشند .

سپهر عنوان کرد : در بخش های مختلف اعم از مخابرات , صنایع غذایی , ارتباطات , کشاورزی , دام و طیور , شیلات , نوشیدنی , دندان پزشکی , آزمایشگاهی , چرم و پوشاک و….. که بیشتر از 41 گروه کالایی و خدماتی هستند دستاوردهای جهادی خود را ارائه خواهند داد .

سپهر خاطرنشان کرد :  در نمایشگاه 5 بخش دیده شده است که شامل , بخش فعالان و بخش تولید که متشکل از کارخانه های بزرگ دولتی و خصوصی , سازمان های دولتی , پاویون وزارتخانه ها , پاویون استارتاپی های رسانه محلی به منظور رونمایی کردن از کالا و خدمات , بخش کارگاه , نشست تخصصی جلسات B2B – BCB می باشد .

رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت جهادی افزود : معرفی نمودن ظرفیت های باالفعل در زمینه مدیریت جهادی کشور به وجود آوردن بستری مطلوب برای ترغیب افراد , ایجاد زمینه های اشتغال زایی و کار آفرینی , ایجاد فضایی سالم برای رقبای تولید کننده به منظور ارتقاء کیفیت تولید , تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی و ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و شناسایی نمودن واحد بهتر در زمینه مدیریت جهانی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد .

چاپ پرچم نمایشگاهی تبلیغاتی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *