اخبار

کمیته بین المللی المپیک : سرود و پرچم روسیه

کمیته بین المللی المپیک : سرود و پرچم روسیه در کلیه صحنه های ورزشی حذف شود

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6431″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کمیته بین المللی المپیک : سرود و پرچم روسیه در کلیه صحنه های ورزشی حذف شود

درخواست کمیته بین المللی المپیک (IOC ) از تمامی نهاد های ورزشی این است که از رقابت های ورزشی پرچم و سرود روسیه حذف شده و در صورتی که رویدادی قرار است در کشور روسیه برگزار گردد به مکانی دیگر انتقال یابد .

به نقل از ایسنا و به گزارش استار , کمیته بین المللی المپیک از مسولان و نهادهای ورزشی تقاضا نموده است که پرچم و سرود سوریه را از رقابت های ورزشی حذف نموده و رقابت های ورزشی که قرار است در این کشور برگزار شود به مکانی دیگر منتقل گردد .

ورزشکاران روسی پس از رسوایی دوپینگ این کشور , در رقابت های جهانی با کمیته المپیک روسیه حاضر می شوند ؛ به علاوه کمیته بین المللی المپیک از فدراسیون های بین المللی ورزش خواسته است که همین اقدام علیه بلاروس صورت گیرد .

در بیانیه ای نیز کمیته بین المللی المپیک گفت : همه جامعه ورزشی دنیا می بایستی که نقض آتش بس المپیک توسط دولت های روسیه و بلاروس را در نظر داشته و امنیت و ایمنی ورزشکاران بلاروس و روسیه را ترجیح دهند بنابراین نباید هیچ رویدادی در روسیه و یا بلاروس برگزار گردد .

قبل از این گفته شده بود که علیرغم محکومیت بین المللی و حذف روسیه , در این فصل به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان ورزشکاران روسی می توانند در پارالمپیک زمستانی پکن شرکت نمایند .

چاپ پرچم تبلیغاتی

تولید و چاپ ماسک تبلیغاتی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *