اخبار

مراسم نمادین اهتزاز پرچم فلسطین در میادین

مراسم نمادین اهتزاز پرچم فلسطین در میادین

مراسم نمادین اهتزاز پرچم فلسطین در میادین اصلی سراسر کشور برگزار شد

مراسم نمادین اهتزاز پرچم فلسطین همچنین به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب اشغالگر صهیونیستی و امریکا در میادین اصلی در سراسر کشور و برخی میدان های شهر تهران برگزار شد .

براساس برخی خبر گزاری ها , مراسمی که ذکر شد همزمان به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مصادف با روز جهانی قدس می باشد به شکل ویژه ای در میدان های امام حسین ( ع ) , انقلاب , فردوسی , فلسطین و همچنین میدان آزادی همراه با پخش سرودهای حماسی , حزب الله و فلسطین و توزیع و پخش نمودن اقلام های فرهنگی و تبلیغاتی آغاز گردید .

با توجه به اینکه بزرگداشت روز جهانی قدس از اهمیت خاصی برخوردار می باشد , اما به دلیل شرایط ویژه ویروس کرونا که بیش از یک سال است که سراسر کشور را فرا گرفته است , مراسم نمادین به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل همچنین به اهتزاز در آوردن پرچم فلسطین , امسال بدون حضور جمعیت و تنها با حضور برخی از اصحاب رسانه برگزار گردید .

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی , آقای نصرت الله لطفی در روز دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های روز جهانی قدس بیان نمود : با توجه به اینکه راهپیمایی و تجمعی در رابطه با این روز نخواهیم داشت , مهم ترین برنامه جایگزین این روز سخنرانی رهبر معظم انقلاب , خطاب به ملت ایران و همچنین جهان اسلام را به شکل زنده و مستقیم خواهیم داشت و اینکه این برنامه هم از شبکه های داخلی و هم از شبکه های برون مرزی قابل پخش می باشد .

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه افزود : با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا در بیش از یک سال گذشته , تظاهرات و راه پیمایی نداریم و با مد نظر قرار گرفتن سلامت مردم و پرهیز از عادی انگاری این ویروس به رسالت دینی و انقلابی خود خواهیم پرداخت , با در نظر گرفتن وضعیت کنونی ویروس کرونا و همه گیر شدن آن در سراسر کشور و نیز اعلام سیر صعودی آن هیچگونه راه پیمایی نخواهیم داشت و راه پیمایی خودرویی نیز در این روز انجام نمیگیرد .

امام خمینی ( ره ) در 16 مرداد ماه سال 1385 , مصادف با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان , سال 1399 هجری قمری , در پی پیامی تاریخی خطاب به مسلمانان جهان در رابطه با قدس و مسأله فلسطین فرمودند : من طی سالیان دراز خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون , این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می کنند .

ایشان ادامه دادند : من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه نمودن دست این غاصب و پشتیبان آن به هم بپیوندند و تمامی مسلمانان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که در ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین هم باشد به عنوان ( روز قدس ) انتخاب و در مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام کنند . همراه نما پرچم باشید با تولید و چاپ پرچم ها اهتزاز  و انواع پرچم های مناسبتی  و تبلیغاتی

نمونه کارهای پرچم اهتزاز

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *