اخبار

لزوم توجه به ظرفیت بالای المپیاد پرچم برای تعالی همدلی

لزوم توجه به ظرفیت بالای المپیاد پرچم برای تعالی همدلی

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”7036″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

لزوم توجه به ظرفیت بالای المپیاد پرچم برای تعالی همدلی

رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز عنوان کرد : المپیاد پرچم فرصتی برای توسعه همدلی و توجه به مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است .

بر اساس گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تبریز , رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز سرهنگ رحیم ملاحسینی در کارگروه تألیف دستور العمل و شیوه نامه اجرایی المپیاد فرهنگی و ورزشی پرچم که میزبان آن شهرداری تبریز بود افزود : اولین مرحله جام پرچم با استقبال نزدیک به 8 هزار نفر از علاقه مندان بود و توانست برای توجه به آرمان های انقلاب اسلامی به فرصتی مطلوب تبدیل شده و آن را قوام بخشد .

لیست قیمت پرچم ورزشی

سرهنگ رحیم ملاحسینی با اشاره بر نقش فرهنگی شهرداری ها در تعالی نگاه به آرمان های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : از افراد خبره و متخصص برای این رویداد در حوزه های مختلف شهری استفاده شده است و همراهی نمودن این نهادها در اثر بخشی نتایج آن نیز تداوم خواهد داشت .

این مقام مسئول در رابطه با همراهی فعالان اجتماعی , اهالی فرهنگ و ورزشکاران در برنامه ریزی و کارکردهای المپیاد فرهنگی و ورزشی پرچم تصریح کرد : در کلیه نقاط شهر علاقه مندان در پایگاه و حوزه های بسیج شهری در این رویداد ثبت نام نمودند که توانست به فرصتی برای بالندگی هر چه بهتر اهداف آن کمک نماید .

رئیس سازمان بسیج شهرداری تبریز ادامه داد : المپیاد پرچم فرصتی برای اعتلای همدلی و توجه به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد و نیز خانواده ها و جوانان نقشی مؤثر در توسعه ورزش همگانی دارند و در این امر می توان به ورزش قهرمانی نیز کمک کرد .

خرید پرچم تشریفات پایه خورشیدی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *