اخبار

پرچم سبز رضوی بر گنبد مطهر حرم امام رضا (ع )

بر افراشته شدن پرچم سبز رضوی بر گنبد مطهر حرم امام رضا (ع )

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”5383″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

بر افراشته شدن پرچم سبز رضوی بر گنبد مطهر حرم امام رضا (ع )

در راستای آغازی دهه کرامت و در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه ( س ) پرچم گنبد امام رضا ( ع ) نیز با پرچمی سبز رنگ تعویض گردید تا مژده دهنده ایام شادی و سرور اهل بیت علیه السلام به مؤمنان باشد .

بر اساس برخی سایت های خبرگزاری کشور پرچم گنبد و پوش حرم مطهر امام هشتم امام رضا (ع ) , بعد از ظهر روز جمعه با حضور خادمان این حضرت تعویض گردید و حاضران در صحن و سرای شمس الشموس امام رضا ( ع) هم نوا با خادمان این حضرت شکرانه های کرامت را زمزمه نمودند .

سنت تعویض نمودن پرچم حرم مظهر امام رضا ( ع ) , در رویدادهای مختلف به خصوص دهه کرامت بر گزار می گردد و همچنین شروعی برای جشن های این دهه فرخنده می باشد .

از امشب نیز ویژه برنامه های آستان قدس رضوی در دهه کرامت شروع می شود و در کنار برنامه های مختلف در صحن و سرای حرم امام رضا ( ع ) , سرتاسر مشهد و ایران اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی مفاحل جشن و سرور را مشاهده خواهد نمود .

صحن و سرای امام مهربانی ها , امام رضا ( ع ) در دهه کرامت میزبان زائران و مسافرانی خواهد بود که برای تبریک میلاد و زادروز حصرت فاطمه معصومه به آستان بوسی حریم قدسی امام مهربانی ها مشرف می شوند .

مراسم دهه کرامت سال جاری , از روز دوشنبه 22 خرداد ماه مصادف با یکم ذی القعده , همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه ( س ) که روز دختر نیز است تا اول تیر ماه سالروز میلاد امام مهربانی ها امام رضا ( ع ) , با شعار « خدمت کریمانه مهربانی به رسم اهل بیت ( ع ) » با محوریت آستان قدس رضوی بر گزار می گردد .

تولید و چاپ انواع  پرچم تبلیغاتی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *