سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران


سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 21 الی 31 اردیبهشت ماه به مدت 9 روز از ساعت 10 صبح تا 8 شب به علت کاهش تلفات کرونایی و واکسیناسیون عمومی شهروندان در نمایشگاه مصلی امام خمینی تهران در دو قالب حضوری و مجازی از طریق سامانه Ketab . ir برگزار می شود .هر ناشر مجاز است با توجه به مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی فیزیکی و مجازی شرکت نماید

درباره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

هر ساله در اردیبهشت ماه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی برگزار می شود اولین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 1366 در نمایشگاه بین المللی تهران برپاشد و تا سال 1385 نیز برپایی این نمایشگاه در همین مکان بود سال 86 این رویداد در مصلای امام خمینی ( ره ) تهران برپا شددر سال 95محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تغییر یافت و در سال 97 مجددا به مصلای امام خمینی تغییر مکان یافت .

خرید پرچم مذهبی ارزان

هدف از برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی تهران

مهم ترین هدف از برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاعه فرهنگ کتابخوانی , ارتقای سطح فرهنگی جامعه و ارتقاء سطح مطالعه بوده همچنین نقطه ای برای ارتقاء صنایع مرتبط و یک محل تلاقی مثبت برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می باشد از دیگر اهداف برگزاری این رویداد , معرفی کتاب ع معرفی ناشران موفق , تقویت چرخه اقتصادی نشر کشور و…. می باشد .

عدم ثبت نام متخلفان در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب

ناشرانی که دارای پیشینه تخلف در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های مجازی کتاب تهران هستند نمی توانند در این رویداد ثبت نام کنند این ناشران در شکل فیزیکی نیز نمی توانند ثبت نام کرده و اعطای امکان نمایندگی نیز ندارند اما موارد تخلف چیست ؟

  • غرفه مختص به هر ناشر برای نمایش و فروش کتاب های منتشر شده توسط وی بوده و نگهداری و فروش کتاب های غیر مجاز و کتاب های دیگر ناشرین جرم محسوب می شود .
  • فروش کتاب هایی که مجوز ندارند و غیر مجاز منتشر شده اند باعث تشدید مجازات شده و نمی توانند تا سه دوره و رسیدگی به صلاحیت ناشر در مراجع قانونی در نمایشگاه حضور یابند .
  • فروش کتاب افست خارجی به شرطی مجاز است که شناسنامه داشته و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ناشر اصلی یا نماینده رسمی اودر بخش ناشران خارجی نمایشگاه آن کتاب را عرضه نکرده باشد .

پوستر و بنرهای نمایشگاهی

معمولا پوسترها و بنر ها در نمایشگاه ها برای تبلیغات یا اطلاع رسانی مورد استفاده قرار میگیرند این سازه نیز مانند دیگر ابزارهای تبلیغاتی تنها یک هدف دارد و آن هم جلب نظر مخاطب است پوسترهای نمایشگاهی جزء پوسترهای تجاری به شمار رفته و گاهی رسالت فرهنگی و اجتماعی را نیز به همراه دارند آنها مخاطب را به سوی غرفه شما هدایت می کنند و همواره پیامی را به دنبال دارند که این پیام هابه شکل بصری با جملات کوتاه و تأثیر گذار است این سازه علاوه بر غرفه ها در محوطه نمایشگاه , راه روهای ورودی , بین سالن های نمایشگاهی و وردی سالن ها نصب می شوند با استفاده از پوستر ها غرفه های های نمایشگاهی خود را از دیگران متمایز کنید معمولا زیبایی غرفه هزینه بر است اما پوسترها یکی از ارزانترین راه ها برای زیباسازی غرفه محسوب می شوند .

چاپ پرچم ساحلی نمایشگاهی

امتیاز دهید
چند ستاره متعلق به ماست
[Total: 1 Average: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ نما پرچم
ارسال از طریق واتساپ

تماس بگیرید