اخبار

دوازدهمین دوره نمایشگاه اصفهان پلاست

دوازدهمین دوره نمایشگاه اصفهان پلاست

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6510″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دوازدهمین دوره نمایشگاه اصفهان پلاست

دوازدهمین دوره نمایشگاه اصفهان پلاست از 20 الی 23 اردیبهشت ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان پذیرای حضور علاقه مندان می باشد برگزار کننده این نمایشگاه نیز شرکت مشاوران نمایشگاهی سایا نمای پارسیان می باشد .

درباره نمایشگاه اصفهان پلاست

نمایشگاه اصفهان پلاست نخستین نمایشگاه تخصصی لاستیک و پلاستیک کشور بوده که از سال 81 در اصفهان به شکل دو سالانه هدف گذاری شد بیش از یک دهه از برگزاری این نمایشگاه می گذرد و توانسته است در این مدت به عنوان یک نمایشگاه منطقه ای و ملی به جایگاه خوبی برسد ؛ از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • توسعه و ایجاد همکاری های مشترک
  • تبادل دانش و اطلاعات مرتبط با این صنعت اعم از تصمیم گیران , تولیدکنندگان و….
  • آشنایی با به روز ترین دستاوردها و تولیدات این صنعت
  • به نمایش گذاشتن محصولات و برندهای جدید
لیست قیمت پرچم  نمایشگاهی

چرا در دوازدهمین دوره نمایشگاه اصفهان پلاست غرفه سازی کنیم ؟

بدون شک یکی از اصلی ترین بخش های هر نمایشگاه غرفه ان است غرفه سازی دارای نکات فراوان و مراحل متعددی است شما می توانید با داشتن غرفه ای نمایشگاهی زیبا  در دوازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست می توان دستاوردها و محصولات خود را به بهترین نحو در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد موفقیت در این رویداد علاوه بر شرکت در نمایشگاه لازم به داشتن غرفه ای حرفه ای می باشد ، طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که معرف ان شرکت , صنعت و یا خدمت بوده به گونه ای که مشتری با بازدید از آن در یک نگاه بتواند از اهداف شرکت و محصولات آگاهی یابد .

پرچم رومیزی نمایشگاهی

موفقیت در نمایشگاه ها تنها به غرفه سازی محدود نمی شود روش های تبلیغاتی در این راستا نقش مهمی دارد انواع روش های تبلیغاتی نمابشگاهی شامل استند آپ ها , رول آپ ها , میزکانتر ها ,انواع پرچم ها و… می باشد هر کدام از این سازه ها ویژگی های خاص خود را دارا بوده اما در این بین پرچم های رومیزی تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند این پرچم ها در واقع نشان دهنده اعتبار و برند یک شرکت تجاری است و نقش مهمی در جذب و اعتماد مشتری دارد پرچم های تبلیغاتی رومیزی مورد استفاده در نمایشگاه ها تهیه شده از ساتن درجه یک در ابعاد 20*30 سانتی متر به صورت ریشه دار و همراه با پایه سنگی بوده که رنگ زمینه و رنگ ریشه با رنگ سازمانی برند شما مطابقت دارد .

چاپ پرچم ساحلی نمایشگاهی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *