اخبار

برگزاری نمایشگاه کتاب در جوانرود سر پل ذهاب

برگزاری نمایشگاه کتاب در جوانرود سر پل ذهاب

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6357″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

برگزاری نمایشگاه کتاب در جوانرود سر پل ذهاب

به مناسبت گرامیداشت ایام الله فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز شنبه نمایشگاه کتاب در مراسمی همراه با حضور مسئولان در شهرستان های جوانرود و سر پل ذهاب برپا شد .

در رابطه با این نمایشگاه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود عنوان کرد : حدود 5 هزار جلد کتاب در قاب پانصد عنوان اعم از دینی , روانشناسی , علمی , فلسفه , خانواده , کودک و نوجوان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است .

مسعود قادری در ادامه گفت : کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه همراه با 20 درصد تخفیف ارائه می شوند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود تصریح کرد : در برگزاری این نمایشگاه عواملی از جمله ؛ کتابفروشی بعثت , و ناشران امیر کبیر , آلای روناکی , تافگه , احسان و آراس مشارکت داشته اند .

وی گفت : در کتابخانه عمومی شماره یک شهر جوانرود تا پایان دهه مبارک دهه فجر این نمایشگاه پذیرای حضور علاقه مندان به کتاب و کتابخانی می باشد .

شهرستان جوانرود در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار داشته و بیشتر از 75 هزار نفر ساکن آن هستند .

هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ارتقای سطح فرهنگی جامعه و پس از آن ارتقای سطح مطالعه جامعه می باشد از مهمترین وظایف نمایشگاه ایجاد جذابیت در این مسیر و کشاندن جامعه به سمت کتاب و کتاب خوانی است

چاپ پرچم ساحلی نمایشگاهی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *