پرچم کشورها

پرچم کشور اوگاندا

پرچم کشور اوگاندا

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

پرچم کشور اوگاندا

کشور اوگاندا در حاشیه دریاچه ویکتوریا قرار دارد این کشور از قسمت شرقی با کنیا , از سمت شمال با سودان , از جهت غرب با کنگو و از قسمت جنوب با کشور تانزانیا و بروندی همسایه می باشد ؛ پایتخت این کشور کامپالا , واحد پول , شیلینگ و بیش از 80 درصد این مردم این کشور مسیحی و مابقی کاتولیک , پروتستان و مسلمان هستند , این کشور نیز مانند هر کشور دیگر پرچمی مخصوص به خود داشته که نشان دهنده هویت این کشور است , پرچم کشور اوگاندا دارای تناسب 3:2 است و برای نخستین بار در نهم اکتبر 1962 به عنوان پرچم ملی و نشان ملی این کشور شناخته شد . نما پرچم تولید کننده پرچم های تبلیغاتی با بهترین طرح های چاپ پرچم در خدمت شماست . برای چاپ پرچم با ما تماس بگیرید و یا همراه ما بمانید با :

  • معنی پرچم کشور اوگاندا
  • خرید پرچم اوگاندا

چاپ و تولید پرچم در تهران

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”7129″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

معنی پرچم کشوراوگاندا

پرچم کشور اوگاندا دارای تناسب 2 به 3 بوده و در 9 اکتبر 1963 برای نخستین بار به عنوان پرچم و نشان ملی این کشور به رسمیت شناخته شد این پرچم به ترتیب از بالا دارای 6 نوار افقی به رنگ های مشکی , زرد و قرمز می باشد در مرکز آن یک دایره سفید قرار داشته و پرنده خاکستری دیده می شود ؛ نوارهای افقی این پرچم به نماد اوگاندا , مردم , آفتاب و آزادی است و تمام پرچم به مفهوم آزادی مردم اوگاندا در زیر آفتاب است در مرکز دایره سفید پرنده درنای خاکستری ملی اوگاندا تاجدار جرثقیل است .

خرید پرچم اوگاندا

پرچم کشور اوگاندا از جمله پرچم کشورها می باشد که در انواع رومیزی , تشریفات و اهتزاز به فروش می رسد

مشخصات پرچم رومیزی اوگاندا :

پرچم رومیزی در ابعاد 20 در 30 بوده و از پارچه ساتن مرغوب تهیه می شود چاپ صورت گرفته سیلک اسکرین یا دیجیتال و پایه استفاده شده نیز در آن پایه سنگی است این پرچم به صورت لیزری و ریشه دار قابل سفارش است .

مشخصات پرچم تشریفات اوگاندا :

پرچم تشریفات در ابعاد استاندارد 90 در 150 سانتی متر از ساتن با کیفیت تهیه شده و در طول 2 متر تا 2متر و 30 سانتی متر متغیر است , چاپ پرچم دیسپرس و در برابر شست و شو و نور خورشید مقاوم است از این پرچم برای مناسبت های بین المللی و… استفاده می شود .

مشخصات پرچم اهتزاز اوگاندا :

پرچم اهتزاز اوگاندا در ابعاد 150*90 سانتی متر یا 120*70 سانتی متر از ساتن مرغوب تهیه می شود این نوع قابل شست و شو بوده و در برابر نور خورشید مقاوم است ؛ چاپ صورت گرفته می تواند به صورت یک رو یا دو رو بنا به نیاز مشتری صورت بگیرد؛ این نوع به صورت یک سر جای چوب یا واتر پانچ برای نصب بر روی چوب یا میله های اهتزاز مورد استفاده قرار میگیرد

چاپ پرچم با مجموعه نما پرچم

هر نوع پرچم تبلیغاتی اعم از پرچم های رومیزی ، تشریفات ، ساحلی ، اهتزاز و ریسه پرچم و انواع پرچم های دستی توسط این مجموعه تولید میشود . چاپ های اختصاص خود را نگه دارید و به طراحان نما پرچم بسپارید . تیم حرفه ای نما پرچم از صفر تا صد چاپ پرچم را تا بسته بندی و ارسال ارائه میکند . قیمت دست اول و چاپ حرفه ای و کیفیت بالای تبلیغات را با مجموعه نما پرچم تجربه خواهید کرد . منتظر تماس شما عزیزان هستیم .

طرح های جدید پرچم تشریفات

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *