اخبار

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6454″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران

چهارمین ئوره نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران از 14 الی 17 تیرماه 1401 به مدت 4 روز از روز سه شنبه تا جمعه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوستداران این حوزه می باشد زمان برگزاری نیز 10 صبح الی 18 عصر است .

اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران

امروزه با رواج بیش از پیش مسافرت ها و پیشرفت صنعت جهانگردی هتلداران سعی بر افزایش تعداد هتل ها داشته و به منظور ایجاد تجهیزات رفاه و آسایش مسافران به دنبال راه های مختلف هستند به همین دلیل می کوشند تا به روز ترین و جدید ترین تجهیزات رفاهی مسافران تهیه نمایند از مزایای برگزاری نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران می توان به افزایش سطح علمی دانش افراد , آگاهی و شناخت نسبت به بروز ترین تجهیزات و خدمات , شناسایی و معرفی شرکت های تأمین کننده خدمات و تجهیزات ضروری هتل ها و مراکز اقامتی , معرفی بهترین خدمات , آشنایی با خدمات و تجهیزات هتلداری , دستیابی به بروز ترین تکنولوژی ها در این صنعت و ایجاد فضای رقابتی سالم برای جذب گردشگر اشاره نمود .

چاپ پرچم رومیزی با بهترین قیمت

زیرمجموعه های نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران

غرفه های برپا و کالاها و محصولات در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران شامل غرفه های مواد غذایی و آشامیدنی ,  تجهیزات کافی شاپ و پذیرایی ,  لوازم بهداشتی هتلی , تجهیزات رستورانی ,  دستگاه تصفیه هوا مانند و خوشبوکننده ها ,  سیستم های ارتباطی و صوتی تصویری ,  پرده , ملحفه , حوله , روتختی , موکت , کاغذ دیواری و…. ,  سنگ , چینی , سرامیک بهداشتی  انواع شیر آلات بهداشتی و تجهیزات و ملزومات ساختمانی ,  ترولی و چرخ دستی ,  تجهیزات شست و شو , انواع ظروف , کارد , چنگال , قفل و تجهیزات , یخچال و گاوصندوق های هتلی و….. هستند .

چرا در نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری غرفه سازی کنیم ؟

مهم ترین فاکتور در هر نمایشگاهی غرفه سازی است یک غرفه ساخته شده شاید در ظاهر مجموعه ای سازه های فیزیکی است اما در نهان بازاریاب یکپارچه محسوب شده که توسط ویژگی های ساختاری و فیزیکی به منظور ایجاد فرصت های معرفی خدمات و فروش محصول صورت میگیرد به عبارت دیگر می توان گفت غرفه سازی یک برند تصویری واضح از ان برند می باشد شاید این امر هزینه بر باشد اما با مدیریت درست فواید زیادی برای شرکت خواهد داشت با غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران می توان محصول را به نحو احسن و به خوبی به مراجعه کنندگان معرفی نمود و موجب جذب آنها شد .همچنین می توان به معرفی توانمندی ها در سطح بین المللی , ایجاد ارتباط مستقیم با مشتری و شناخت مخاطب و فرصتی برای جذب سرمایه گذار و گسترش دادن فعالیت واحد صنعتی اشاره نمود .

لیست قیمت روز پرچم تبلیغاتی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *