اخبار

بیست و نهمین  دوره نمایشگاه بین المللی مواد شوینده …

بیست و نهمین  دوره نمایشگاه بین المللی مواد شوینده , پاک کننده , بهداشتی , سلولزی و ماشین آلات

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6411″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

بیست و نهمین  دوره نمایشگاه بین المللی مواد شوینده , پاک کننده , بهداشتی , سلولزی و ماشین آلات

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده , پاک کننده , بهداشتی , سلولزی و ماشین آلات از 14 تا 17 اردیبهشت ماه سال 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 10 صبح الی 6 عصر پذیرای حضور بازدید کنندگان و افراد علاقه مند به این حوزه می باشد . این نمایشگاه با مشارکت 107 شرکت داخلی در فضایی با مساحت بالغ بر 19 هزار متر مربع در سالن های 5 , 6 , 7 , 8 , 9 و 27 برگزار می شود .

درباره 29 دوره نمایشگاه بین المللی مواد شوینده , پاک کننده , بهداشتی , سلولزی و ماشین آلات

کشور ما ایران از لحاظ مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است برخی از مواد اولیه که در این صنعت مورد نیاز است از طریق پتروشیمی و تولیدکنندگان مواد اولیه و نیز افزودنی های پلیمری صورت میگیرد برگزار نمودن چنین نمایشگاهی می تواند فرصت مناسب را در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی داده همچنین به دلیل اینکه فضا رقابتی است مخاطبان و بازدیدکنندگان محصول مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب دریافت می نمایند .

برخی از محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش درمی آیند شامل  , مواد شوینده و پاک کننده , محصولات آرایشی , محصولات سلولزی و بهداشتی , محافظتی پوست , مو , ناخن , حشره کش , خوش بوکننده هوا , دستگاه های نظافتی , تناسب اندام , اسانس ها , مکمل ها , محصولات محافظتی کودک و ….. است .

مهم ترین هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد شوینده , پاک کننده , بهداشتی , سلولزی و ماشین آلات

چرا برگزاری نمایشگاه ؟ مهم ترین هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد شوینده , پاک کننده , بهداشتی , سلولزی و ماشین آلات می توان به جذب سرمایه گذار , ارائه بروزترین و جدیدترین محصولات و خدمات , بستن قرار دادهای تجاری و جذب مشتری , ارتقاء دادن دانش علمی و عملی , آشنا شدن با فناوری های جدید در رابطه با این صنعت , فراهم شدن بستری مطلوب برای همکاری بیشتر علمی , آشنایی با جدید ترین استانداردها در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی , ایجاد تعامل بین مصرف کننده و تولید کننده و….. اشاره نمود .

اهمیت غرفه سازی در این نمایشگاه :

از مهم ترین عناصر در براپایی هر نمایشگاهی غرفه سازی و غرفه آرایی بوده که می تواند تا میزان زیادی درصد فروش را بالا برده چرا که محصول را به نحو احسن در دید مشتری قرار داده و با صدایی رسا به معرفی آن می پردازد بدون اینکه نیاز باشد صاحب کالا در رابطه با محصول با بازدیدکننده صحبت کند ؛ از مهم ترین دلایل غرفه سازی می توان به نمایش گذاشتن با کیفیت محصولات و قیمت مناسب , به منظور پذیرایی از مراجعه کننده و عقد قرار داد داشتن مکان های viP , cip , تبلیغات و استفاده از برند شرکت در غرفه سازی را نام برد .

چاپ و تولید بندآویز نمایشگاهی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *