اخبار

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر 1401

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”6981″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر 1401

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر از 21 الی 24 شهریورماه 1401 به مدت چهار روز از روز های دو شنبه تا پنج شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان می باشد .

درباره نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر

نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر یکی از مهم ترین رویدادهای صنعتی و تجاری ایران بوده که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در خصوص صنایع مرتبط با انرژی های نو و صرفه جویی انرژی برگذار می شود این رویداد فرصتی مغتنم بوده تا شرکت های فعال در این صنعت به روز ترین محصولات و و دستاوردهای خود را در معرض دید متخصصان این صنعت و بازدید کنندگان قرار دهند .

فروشگاه پرچم

موضوعات نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر :

این رویداد در سه بخش اصلی انرژی های تجدید پذیر , بهینه سازی , بهره وری و صرفه جویی و آموزش پژوهش و فرهنگ سازی برگزار می شود .

هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر

مهم ترین هدف از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر شناسایی ظرفیت ها , همسو کردن سازمان های ذی ربط ,استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان به منظور بومی نمودن فناوری های خارجی ,  معرفی قوانین و مقررات اجرایی سازمان های مختلف به منظور تسهیل سرمایه گذاران , اطلاع رسانی از پتانسیل های سرمایه گذاران و معرفی پروژه های تعریف شده و هم اندیشی در جهت پاسخ گویی به نیازهای آتی و نیز تأمین انرژی مطمئن است .

چرا در دوازهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر غرفه سازی کنیم ؟

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر می توان جدید ترین دستاوردها و محصولات را در غرفه های نمایشگاهی در معرض دید تماشاگران و متخصصین این صنعت قرار داد لازمه هر نمایشگاهی اعم از داخلی و بین المللی غرفه سازی و غرفه آرایی است یک غرفه هر چند در ظاهر مجموعه از سازه های فیزیکی است اما یک واسطه بازاریابی یکپارچه بوده که با استفاده از ویژگی های خود در جهت ایجاد فرصت های معرفی و فروش محصولات و خدمات استفاده می شود ؛ ساخت غرفه در نمایشگاه ارائه دهنده یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش آن شرکت است .نکته دیگر که حائز اهمیت است کیفیت بالای پذیرای از مراجعه کنندگان بوده که مراجعه کنندگان فعلی را به مشتریان دائمی تبدیل می کند یک غرفه نمایشگاهی موجب جذب افراد در بدو ورود آنها می شود و این خود موجب افزایش فروش است .

چاپ پرچم برای دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر

یکی از زیبا ترین و خوش فرم ترین پرچم های نمایشگاهی تبلیغاتی چاپ پرچم تشریفات لمینت با ابعاد 90 در 150 سانتی متر از پارچه ساتن مات پشت کار لمنیت است این نوع هم به شکل ریشه دار و هم بدون ریشه در رنگ های متنوع با توجه به رنگ سازمانی شما انتخاب و با روش چاپی مناسب طرح مورد نظربر روی آن به چاپ می رسد علت زیبایی این نوع به دلیل آن است که پشت پرچم از ورق لمینت استفاده شده و بسیار خوش فرم شکل میگیرد مرکز تخصصی نماپرچم این افتخار را دارد که به عنوان بزرگترین مرکز چاپ پرچم چاپ پرچم لمینت را با کیفیت فوق العاده برای دوازهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو و تجدید پذیر به چاپ برساند .

چاپ پرچم ساحلی نمایشگاهی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *