تولید  و چاپ پرچم خودرو و پایه

پرچم مخصوص خودرو تنها در نوع پایه پرچم متفاوت تر از سایر پرچم ها میباشد . این پایه T  شکل در تکیه گاه خود روی کاپوت ماشین یا سقف ماشین ( در بیشتر موارد روی کاپوت خودرو نصب میشود   ) خواص چسبندگی بالای چسب دو طرفه موجود را یدک میکشد . از طرفی پایه پرچم به صورت فنری تولید میشود تا در تنشها و جریان باد و بادگیر بودن پرچم از جا کنده نشود . ارتفاع این پرچم ها سفارشی بوده و متناسب با نوع ماشین تا ارتفاع حداکثر 50 سانتی متر تولید میشوند  همراه تولید کننده پرچم نماپرچم باشید با تولید و چاپ پایه پرچم خودرو  و طرح های متنوع پرچم مخصوص ماشین

شماره های تماس

02166931329

09365125739

انواع پرچم خودرو

هنوز برخی  عزیزان هستند که به اهمیت پرچم خودرویی پی نبرده اند . پرچم خودرو پرچم هایی هستند که در ابعاد کوچک تولید و با پایه های مخصوص روی خودرو شما نصب میشوند . این پرچم ها را میتوان به چند دسته تقسیم کرد :

  • پرچم خودرو  مذهبی
  • پرچم خودرو انتخاباتی
  • پرچم خودرو تبلیغاتی

پرچم های خودرو مذهبی

پرچم های مذهبی مخصوص خودرو با با فرا رسیدن مناسبت هایی چون ماه محرم ، اربعین ، ایام فاطمیه ، نیمه شعبان و…. در تشریفات محلی توسط مردمان عادی و یا گاها از سمت ارگان ها تولید و با چاپ مخصوص روی خودرو نصب میشوند .

پرچم خودرو انتخاباتی

مهمترین طرح های پرچم خودرو مخصوص انتخابات است .  در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، شورای شهر و روستا و نمایندگان مجلس و….. انتخابات محلی تشریفات خودرو مهمترین تشریفات در تبلیغ کاندید ها میباشد . ابزاری مثل پرچم خودرو یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی این نوع تبلیغات است .  با چند پرچم خودرویی بهترین تاثیر را در انتخابات داشته باشید . جدیدترین طرح ها با چاپ دلخواه مشتری روی پرچم های خودرو  توسط نما پرچم اجرا میشود .

پرچم کوچک برای ماشین

به جای آسیب زدن به ماشین خود در مناسبت های مختلف از پرچم خودرویی استفاده کنید . پرچم های مخصوص خودرو حتی پایه مخصوص هم دارند و به راحتی روی خودرو شما نصب میشوند . این پرچم ها کاملا بی خطر هستند و  به حدی شیک است که نظر هر بیننده ای را جلب میکند . نما پرچم طراح و اجرا کننده انواع پرچم  های خودرو در تهران میباشد . اگر قصد خرید پرچم خودرو دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

پایه خودرو مذهبی

حدود 50 درصد از کاربردهای پایه پرچم ماشین به کاربردهای مذهبی برمیگردد . در مناسبت هایی چون عاشورا و تاسوعا ، اربعین ، ایام فاطمیه ، ماه رمضان ، نیمه شعبان و….. مناسبت های مذهبی که در تقویم ملی ماست چاپ پرچم خودرو شروع میشود  و انواع و اقسام طرح های پرچم ماشینی به چشم میخورد . نما پرچم از طراحی تا چاپ و تولید  پرچم های زیر با فروش بهترین پایه پرچم خودرو در خدمت شماست . سفارش خود را برای ما ارسال کنید تا در حد اقل زمان کاری با قیمت دست اول سفارش شما را آماده کنیم .

  • پرچم ماشینی محرم
  • پرچم ماشینی اربعین
  • پرچم ماشینی ایام فاطمیه
  • پرچم ماشینی شهادت امام رضا و …. سایر مناسبت های مربوط به 12 امام شیعیان
  • پرچم ماشینی مربوط به عید مبعث
  • پرچم ماشینی مربوط به عید قربان و عید غدیر

پرچم خودرو ساتن

یکی از بهترین پارچه ها برای چاپ پرچم پارچه ساتن میباشد . پارچه ای بسیار لطیف  و زیبا که در رنگ ها و طرح های مختلف روانه بازار میشود حالا در تولید پرچم حرف اول را میزند . اگر قصد خرید پرچم خودرو ساتن دارید ما با طرح های بسیار متنوع و چاپ دلخواه مشتری و همینطور با بهترین پایه پرچم خودرو پلاستیک و فلزی در خدمت شما عزیزان هستیم .

لیست قیمت پرچم

پرچم خودرویی مخصوص عاشورا

طرح های پرچم مذهبی خودرویی ما را از دست ندهید . پایه های جدید پرچم در نما پرچم موجود است . انواع پرچم ها با طرح های مختلفی ویژه خودرو با بهترین قیمت توزیع میشود . جهت خرید پرچم خودرویی عاشورا با طرح های مربوط به  چاپ امام حسین ، حضرت زینب  کبری  ، حضرت رقیه ، حضرت علی اکبر ، طرح های مربوط به قمر بنی هاشم ، طرح های سفارشی مشتری با فونت های کاملا سفارشی با نما پرچم تماس بگیرید .

تولید پایه پرچم خودرو

  • تولید پایه پرچم تبلیغاتی خودرو   –   کاپوتی و شیشه ایی
  • چاپ تبلیغات و تصویر بر روی پرچم 30×40
  • قابل نصب بر روی شیشه انواع خودرو با امکان انتخاب رنگ پارچه و نوشته جهت تبلیغات
  •  پرچم مخصوص ماشین کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی شورای محلات تهران و شوراهای شهر و روستا و …
  • تولید در تیراژ بالا با تحویل فوری
  • تولید پرچم با قیمتی مناسب

پایه پرچم ویژه خودرو به منظور  مناسبت های مذهبی و فرهنگی و اجلاس های بین المللی کاربرد دارد. نما پرچم تولید کننده متنوع ترین پایه پرچم خودرو می باشد.

نمونه های بیشتر در کانال تلگرامی ما :  Telegram.me/namaparcham

ساختار پرچم خودرو

در تولید پرچم خودرو همانطور که خیلی کلاسیک و همانند پرچم رومیزی شیک به نظر میرسد برخی نکات مهم  باید رعایت شود که در صورت اهمیت ندادن به این نکات ممکن است در سرعت بالای 30 کیلومتر در ساعت دیگر اثری از پرچم نبینیم  نکاتی همچون  :

کیفیت چسب دو طرفه باید فوق العاده بالا باشد تا پرچم از جا کنده نباشد

اگر پرچم روی آنتن خودرو نصب میشود باید پایه پرچم متناسب با مکان نصب باشد

پایه پرچم خودرو نباید چیزی جز پایه فنری باشد که در تنش  و وزش بالای باد و بادگیر بودن پارچه پرچم  مشکلی برای پرچم رخ ندهد

پرچم مذهبی خودرو

پرچم ها ی مذهبی انواع مختفی دارند مانند پرچم اهتزاز مذهبی , پرچم ریسه ای مذهبی , پرچم دستی و چندین نوع دیگر اما گونه ای دیگر از پرچم های مذهبی وجود دارد که مخصوص به خودرو میباشد وبه آن پرچم آنتنی محرم می گویند این نوع پرچم معمولا زربافت میباشد و از جنس و طراحی خوبی برخوردار است , قابل شستشو می باشد و بر روی شیشه یا کاپوت و یا بدنه ماشین به وسیله پایه متصل می شود و همچننین چاپ بر روی دو طرف پرچم اجرا شده , در هربسته دو عدد پرچم وجود دارددر ادامه توضیحات بیشتری نسبت به پرچم مذهبی خود رو ارائه می دهیم .

  • انواع پرچم های مذهبی
  • پایه پرچم
  • نصب پرچم انتنی بر روی ماشین
  • پرچم زربافت چگونه است ؟
  • نوع چاپ پرچم مذهبی

انواع پرچم های مذهبی

پرچم های مذهبی انواع مختلفی دارند از جمله پرچم مذهبی بزرگ , پرچم مذهبی اهتزاز , کتیبه های افقی ,پرچم دستی , کتل ها , پیشانی بند , سیاهه , ریسه های مشکی , کتیبه های عمودی و……وجود دارند از جمله این پرچم ها پرچم انتی خودرو میباشد که در ایام محرم و صفر بر روی کاپوت  شیشه یا بدنه ماشین به وسیله پایه متصل می شود .

پایه پرچم خودرو

یکی از لوازمی که برای نصب پرچم های مذهبی روی خودرو استفاده می شود پایه پرچم می باشد پایه پرچم 120 سانتی متری برای تمام خودرو ها مناسب میباشد جنس بدنه آن از نوع کائوچو میباشدو همچنین قابلیت تغییر زاویه را نیز دارد و قسمتی از آن نیز به شکل فنری است  تا در برابر ضربه آسیب نبیند .

نصب پرچم آنتنی بر روی ماشین

پرچم آنتنی مذهبی خود رو با طرح یا امام حسین و یا ابوالفضل با طول 28 سانتی متر و ارتفاع 18 و نیم سانتی متر قابل نصب بر روی تمام انتن های خودرو می باشد جنس این پرچم از نوع پلی استر و در گوشه های این پرچم نواری سبز رنگ به رنگ فسفری به کار رفته است که در شب خود نمایی کرده و نمایان می شود این پرچم باوزنی سبک و مناسب برای تمام خودرو ها می باشد و همچنین قابلیت شست و شو را دارد.

 پرچم زربافت چگونه است ؟

پارچه ای که معمولا برای پرچم های انتی مورد استفاده قرار می گیرد به آن پارچه زربافت یا زری پارچه می گویند و تار و پود آن از ابریشم و گلابتون می باشد زربافت به دو صورت یا با دستگاه های سنتی و یا با دستگاه ژاکارد تولید می شود برای سرعت بیشتر و هزینه کمتر دستگاه ژاکارت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .ولی ازمزایای دستگاه های سنتی نساجی این است که مرغوبیت پارچه  در آن نسبت به پارچه ای که با دستگاه ژاکارد تولید می شود بیشتر می باشد .

نوع چاپ پرچم مذهبی

برای با کیفیت بهترپرچم بیشتر از جنس ساتن استفاده می کنند روش دوخت روی آن به  صورت زری دوزی و توپری میباشد و چاپ به کار رفته برای روی آن چاپ سیلک , چاپ سابلیمیشن , چاپ به صورت دست نوشته  , چاپ تکه دوزی و گلدوزی , بافت با ماشین آلات مخصوص بافت زری میباشد که پرچم های مذهبی خودرو معمولا از این جنس هستند .

طرح های جدید پرچم تشریفات

3 نظر در “پرچم و پایه پرچم خودرو

  1. ایمان گفت:

    با سلام و عرض ادب پرچم انتنی به تعداد دو میلیون عدد با چاپ سفارشی رو لطفا قیمت بفرمایید پرچم ساتن با چاپ اسیدی رو جدا و خود انتنیه پرچم رو هم جدا قیمت بفرمایید بنده به صورت هفتگی ۴۰۰ هزار عدد باید تحویل بدم۰۹۱۲۹۵۲۸۲۴۳

    1. modir گفت:

      با تشکر از شما
      با مدیریت تماس بگیرید تا قیمت خدمتتون اعلام کنیم

      09365125739

  2. مسعود کفایتی گفت:

    سلام

    براى غدير پرچم ماشینی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *