ریسه پرچم

تولید و چاپ ریسه پرچم

ریسه پرچم را بدون شک همه دیده ایم . در مراسمات تشریفاتی  ، برگزاری همایش ها ، سمینارها ، مراسمات رسمی کشور و خوش آمدگویی و تجلیل از ورزشکاران و هنرمندان و…. ریسه پرچم های مختلف در بسیاری کوچه پس کوچه ها ، سالن های مهم و کلیه محیط های مرتبط با حضور افراد متعدد دیده میشود . ریسه پرچم همانطور که در تصویر روبرو میبینید همیشه به صورت تعداد و بیش از یک پرچم در یک محیط دیده میشود   گاه تا بیش از 100 ریسه پرچم نیز در مراسمات مختلف و مهم دیده میشود . بهترین قیمت ریسه پرچم را از نما پرچم بخواهید . اگر قصد استفاده از ریسه پرچم در موارد زیر را دارید نما پرچم را همراهی کنید

شماره های تماس

02166931329

09365125739

قیمت پرچم ریسه ای

خرید ریسه پرچم از نما پرچم مزایایی برای شما عزیزان دارد چرا که تخصص ما در زمینه چاپ پرچم میباشد و بیش از 15 سال است که تخصصی چاپ پرچم ارائه میکنیم . در طراحی و چاپ پرچم بیش از یک میلیون طرح های آماده و اجرا شده برای شما عزیزان ویژه پرچم های مناسبتی و تشریفاتی و تبلیغاتی در نظر داریم که  میتوانید بین آنها بهترین طرح   را برای سفارش ریسه پرچم  انتخاب کنید . در خصوص قیمت ریسه پرچم با توجه به نوسان های بازار نمیتوان لیست قیمت مطرح کرد اما کاربران عزیزان و کسانی که قصد خرید ریسه پرچم دارند میتوانند از راه های ارتباطی با نما پرچم در تماس باشند  و چنانچه از وبسایت مراجعه کنید میتوانید از تخفیف 10 درصدی ما برخوردار شوید .

 

پرچم ریسه ای رنگی

طرح های رنگی ریسه پرچم طرفدار بیشتری نسبت به پرچم ریسه ای ساده دارد .  دلیل محبوبیت طرح های رنگی این است که اجرای ریسه پرچم بر خلاف سایر پرچم ها همیشه به صورت سری انجام میشود .  از طرفی ریسه پرچم اغلب  در ارتفاع نصب میشود . بدین جهت اگر نگاه شما به تعداد بالایی از پرچم ها در تشریفات محلی آن هم در ارتفاع باشد  جذابیت آن بیشتر است . اما از آنجایی که انسان طبیعتا با هر رنگ ارتباط خاصی برقرار میکند رنگی بودن ریسه پرچم میتواند نمای بی نظیری در لحظه به وجود یباورد .  پرچم ریسه ای رنگی گزینه بسیاری جذابی برای دهه فجر ،  نوروز باستانی ، تشریفات برگزاری مسابقات و قدردانی از  مدال آوران  و…. .میباشد .  اگر میخواهید بهتر دیده شوید به رنگ ها دقت بیشتری داشته باشید .

 

پرچم ریسه ای دهه فجر

یکی از ایام مهم در تقویم ایران بعد از انقلاب ایام دهه فجر است که از 12 بهمن ماه تا 22 بهمن ماه هر سال به مناسبت پیروزی جمهوری اسلامی ایران به اتفاقات و دستواوردهای انقلابی میپردازد . در این روز ها سرتاسر کشور از تشریفات محلی و ارگانی ویژه مناسبت های انقلاب برخوردار میشود . یکی از ابزارهای بسیار مهم برای آراستن کوچه و خیابان ها پرچم ریسه ای است . ریسه پرچم در دهه فجر  با چاپ شخصیت های مبارز انقلابی ، رهبر انقلاب ، گروه های جهادی و پرچم ایران در سرتاسر کشور برافراشته میشود  .  نما پرچم با کلیه طرح های پرچم ریسه ای مرتبط با انقلاب اسلامی  در خدمت شماست . برای تدارک دهه فجر هر سایز و حجم سفارشی که مد نظر دارید را به مجموعه ما بسپارید .

خرید پرچم تشریفات

 

تولید عمده پرچم ریسه ای

برای خرید پرچم های با تعداد محدود و سفارشات جزیی تفاوت زیادی ندارد که شما به کجا مراجعه کنید اما گاها در خرید عمده یک کالا ممکن است ضرر و زیاد زیادی را متحمل شوید و این مشکل بخاطر انتخاب نکردن درست مرکزی است که قرار است  سفارش خود را به آن بسپارید . پرچم ریسه ای گرچه ابعاد و اندازه های کوچکی دارد اما بهرحال در تولید عمده چند فاکتور در نظر گرفته میشود که اگر از آنها اطلاعات مفیدی نداشته باشید ممکن است  :
  • خرید شما  بسیار گران تر تمام شود
  • کیفیت کار کم باشد  و بعد از نصب با پارگی ، رنگ پس دادن و…. مواجه شود
  • چاپ اشتباهی اجرا شود   و در تعداد بالا آسیب به کار شما وارد کند و   فروشنده مسئولیتی به عهده نگیرد
نکته : اگر میخواهید آبروی کاری شما به خطر نیفته دنبال  مجموعه ای مثل نما پرچم باشید که بیش از 15 سال چاپ تخصصی پرچم دارد .
سفارش پرچم مذهبی عاشورا
 

ریسه پرچم 1401

هر روزه با طرحی جدید  از ریسه پرچم ها در خدمت شما  هستیم . تنوع ما نه تنها در این طرح پرچم بلکه در کلیه پرچم های تبلیغاتی و مناسبتی اهتزاز ، رومیزی و…… میباشد . ریسه پرچم های رنگی این سال ها بیشتر طرفدار پیدا کرده است . بدین جهت از پارچه های رنگی و چاپ های اختصاصی و زیبا روی پرچم توانسته ایم کلی جذب مخاطب کنیم .  برای چاپ طرح های جدید ریسه پرچم 1401  به نما پرچم اعتماد کنید و هر حجم سفارشی را که میخواهید به ما بسپارید .

  • ریسه پرچم مذهبی 1401
  • ریسه پرچم چاپ  سایر  مناسبتهای  تقویم 1401
  • ریسه پرچم انتخاباتی 1401
  • ریسه پرچم های تبلیغاتی 1401
 

ریسه پرچم عاشورا

طرح های جدید ریسه پرچ ماه محرم رسید . انواع ریسه پرچم های رنگی با چاپ مذهبی مخصوص عاشورای حسینی با بهترین قیمت ارائه میگردد . از طراحی چاپ  تا تولید و بسته بندی و ارسال ریسه پرچم های با چاپ تصاویر شخصیت ها و اماکن  مذهبی تا چاپ فونت های سفارشی و ریسه نوشته ها  در هر تیراژ مورد دلخواه مشتری با تخفیف ویژه ماه محرم توسط نما پرچم ارائه میگردد . مجموعه نما پرچم پرچم ریسه ای درجه یک با کیفیت پارچه ای عالی ارائه میکند . در کنار طرح های مشکی و تیره میتوانید کلی ریسه پرچم رنگی سفارش دهید  و همان قیمت های معمولی را در نظر بگیرید .

 

چاپ کتیبه مذهبی

مناسبت های مذهبی را بدون کتیبه مذهبی سپری نکنید . یکی از بهترین تزییات در تشریفات ماه محرم استفاده   و نصب کتیبه ها میباشد . طرح های شیک و جدید کتیبه های مذهبی با بهترین قیمت و چاپ های شیک  در ابعاد کاملا سفارشی توسط نما پرچم تولید میگردد .  کتیبه های مذهبی برای برخی عزیزان آشنا نیست و کمتر از پرچم شنیده میشود . چنانچه سوالاتی برای خرید کتیبه یا پرچم مذهبی دارید کارشناسان نما پرچم در  خدمت شما عزیزان میباشد . تنها کافیست تماس بگیرید  تا اطلاعات مفیدی ازین امور در اختیارتان قرار دهیم

 

ریسه های مناسبتی و اختصاصی

شرکت نما پرچم تولید کننده ریسه های با کیفیت در اندازه ها و رنگ های متنوع می باشد. ریسه های مناسبتی خود را از نما پرچم بخواهید.

ریسه تبلیغاتی

ریسه

ریسه رنگی

ریسه

ریسه مناسبتی

ریسه الوان

ریسه ایران

ریسه ایران

نمونه های بیشتر در کانال تلگرامی ما :  Telegram.me/namaparcham

 

پرچم ریسه ای

در عبارت چاپ پرچم ریسه ای , همان طور که از نامش پیداست یعنی پرچمی روی ریسمان بلند , پرچم کوچکی است که, معمولا به شکل مثلث است ولی می تواند نیم دایره یا مستطیل شکل نیز باشد واین مربوط به سلیقه ی مشتری است . پرچم ریسه را با تعداد بالا روی نوار باریک می دوزند .  واز آن در مناسبت هایی ازجمله  دهه ی فجر , نیمه ی شعبان  , ماه محرم… استفاده می کنند , پرچم ریسه ای دو نوع است ریسه ی الوان وریسه ی ایران الیافی که در ریسه ها به کار رفته است از جنس پلی پروپیلن می باشد زیرا این جنس مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی دارد . در ادامه به اندازه طول , شکل روی پرچم و ریسه ی پرچم الوان وایران می پردازیم . نما پرچم همراه شماست با خدمات چاپ و تولید پرچم ریسه ای مخصوص 22 بهمن ، نیمه شعبان و…

تولید و چاپ پرچم 206 کشور دنیا
 

درباره پرچم ریسه ای

موضوعاتی که باید درباره پرچم های ریسه ای دنبال کنیم عبارتند از :

  • طول پرچم ریسه ای
  • شکل وابعاد پرچم
  • ریسه پرچم الوان
  • ریسه پرچم ایران

کاربرد پرچم ریسه ای

پرچم های ریسه ای در کلیه گردهمایی هایی همچون دهه فجر ، روز قدس و  سای راهپیمایی ها و مناسبت ها مخصوصا 22 بهمن به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی  ، کلیه روزهای مهم مذهبی مثل نیمه شعبان و…. کاربرد دارد . تولید و چاپ پرچم ریسه ای برای تهران و کلیه شهرستان ها توسط گروه تبلیغات نما پرچم صورت میگیرد .

تولید انواع پرچم دستی
 

کاربرد ریسه پرچم

  • استفاده از ریسه پرچم در مراسمات دهه فجر ، 22 بهمن و راهپیمایی ها
  • استفاده از ریسه پرچم در روز قدس
  • استفاده از ریسه پرچم در مراسمات تشریفاتی هنرمندان  ، فرش قرمز و…
  • مراسمات تجلیل از ورزشکان  و کاروان المپیک کشور که بدون شک از ریسه پرچم استفاده زیادی میشود
  • و کلیه مراسمات محلی و تجلیل و استقلال محلی که با توجه به پایین بودن قیمت ریسه پرچم از این نوع پرچم استفاده زیادی میشود

لیست قیمت پرچم نما پرچم را از دست ندهید

 

طول پرچم ریسه ای

طول پرچم ریسه ای بستگی به سلیقه ی مشتری دارد می تواند , ده , پنجاه ,ویا صد متر نیز , باشد.

شکل وابعاد پرچم

شکل روی پرچم ریسه ای , بسیارمتنوع می باشد , و بستگی به مناسبت ها دارد یعنی می تواند برای ایام محرم یا جشن های دهه فجر ,اماکن ورزشی…. مورد استفاده قرار گیرد . وهمچنین ابعاد آن بستگی به سلیقه ی مشتریان  ,نیز  دارد .

پرچم ریسه ی الوان چیست  ؟

تنوع در جنس  , ابعاد , ورنگ  این محصول بسیار وسیع است اکثرا  بدون چاپ است ولی می تواند چاپ هم داشته باشد , وبرای مناسبتی خاص درخیابان ها ,مکان عمومی و…استفاده شود. برش این ریسه به شکل مثلثی , هلالی , ومستطیل شکل می باشد . وآن را با اشعه لیزر برش می دهند تا در برابر شرایط جوی مقاوم باشد.

تولید پرچم ریسه ی ایران

ریسه پرچم ایران در شکل واندازه های مختلف تولید می شود ومی توان از آن در مکان های عمومی  , وخیابان ها  ومیدان ها برای مناسبتهایی مانند دهه ی فجر , جشن های ملی و…استفاده نمود . نما پرچم با تولید و چاپ پرچک ریسه ای ایران جهت استفاده در کلیه مراسمات مد نظر آماده همکاری میباشد .

موفق و پیروز باشید

گروه تبلیغاتی نما پرچم

 

ریسه پرچم مذهبی

تدارکات ماه محرم را با ریسه پرچم های  طرح ماه محرم تکمیل کنید . همه ما زمانی که ماه محرم میرسد تسریفات آن را در کوچه و خیابان ها دیده ایم . اما این را باید در نظر گرفت که این تدارکات تنها از طریق پرچم های اهتزاز و بنرهای مذهبی انجام نمیشود بلکه نصب ریسه پرچم بسیار در این امر میتواند تاثیر گذار باشد . طرح های ریسه پرچم را میتوانید مختص ماه محرم در چندین طرح گوناگون در نظر بگیرید و کلی تنوع در یک  ردیف ریسه پرچم ایجاد کنید  . برای ثبت سفارش و خرید با ما در تماس باشید

نمونه کارهای چاپ پرچم مذهبی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *