پرچم کشورها

پرچم کره جنوبی

پرچم کره جنوبی

پرچم کره جنوبی

پرچم کره جنوبی

کشور کره جنوبی در بخش جنوبی شبه جزیره کره در قسمت شرقی آسیاست این کشور تنها با کره شمالی هم مرز است ؛ پایتخت این کشور سئول ع واحد پول وون و حد اقل 50 درصد مردم این کشور بی دین هستند در رابطه با قوانین این کشور باید ؛ این کشور مانند هر کشور دیگر پرچمی مخصوص به خود دارد که نشان دهنده هویت آن می باشد پرچم کشور کره جنوبی برای نخستین بار در سال 1883 توسط سلسله چوسان به رسمیت شناخته شد اما شکل امروزی پرچم این کشور در سال 1948 به رسمیت شناخته شده است نماد ها و رنگ های این پرچم هر کدام معنا و مفهومی خاص دارند . نما پرچم تولید کننده پرچم های تبلیغاتی با انواع پرچم های تبلیغاتی رومیزی  ، تشریفات  ، اهتزاز و….. .  در خدمت شماست . همراه ما باشید با :

  • پرچم کشور کره جنوبی و مفهوم آن
  • تاریخچه پرچم کره جنوبی
  • مشخصات پرچم کره جنوبی
  • قیمت پرچم کره جنوبی

چاپ پرچم تشریفات ایران

پرچم کشور کره جنوبی و مفهوم آن

پرچم کشور کره جنوبی برای اولین بار در 6 مارس 1883 توسط سلسله چوسان به رسمیت شناخته شد ؛ این پرچم دارای تناسب 2:3 است رنگ سفید رنگ سنتی در فرهنگ این کشور بوده که مفهوم خلوص و صلح را می رساند در مرکز پرچم دایره ای دیده می شود به رنگ آبی و قرمز که معنای تعادل در هستی را می رساند نیمه قرمز نشان دهنده نیروهای مثبت کیهانی و نیمه آبی به معنای نیروهای منفی کیهانی است , خطوط سیاه رنگ در اطراف دایره با توجه به آیین کنفسیوس به مفهوم چهار عنصر چهار گانه , هوا , آب , آتش و زمین می باشد .

تاریخچه پرچم کره جنوبی

در سال 1876 نبود پرچم ملی در کشور کره مسئله مهمی بود در آن دوران پادشاهان چوسان نماد استاندارد مخصوص خود داشتند اما این کشور فاقد پرچم ملی بود در سال 1880 گسترش مذاکرات خارجی موجب موجب شد تا وجود پرچم پرچم ملی برای این کشور ضروری تلقی شود دو سال بعد سیاستمداری به نام پارک یونگ هیو به دولت چوسان برای پرچم کره طرحی را ارائه داد ؛  در سال 1883 دولت چوسان این طرح را پذیرفت تا سال 1949 نسخه ای مشابه به نسخه کنونی پرچم کره جنوبی به عنوان پرچم ملت کره استفاده می شد پس از جدایی کره شمالی و کره جنوبی کره شمالی پرچم مختص به خود را طراحی و مورد استفاده قرار داد .

خرید پرچم ساحلی بادبانی

مشخصات پرچم کره جنوبی

پرچم رومیزی کره جنوبی :

این نوع پرچم در ابعاد 30*20 سانتی متر بوده و از پارچه ساتن تهیه می شود چاپ به کاررفته در روی آن سیلک اسکرین بوده و همراه با پایه سنگی ارائه می شود .

پرچم تشریفات کره جنوبی :

پرچم تشریفات در ابعاد استاندارد 150*90 سانتی متر از پارچه ساتن تهیه می شود ارتفاع این پرچم حدودا 2 متر است و پایه به کاررفته در ان چدنی در مدل پنجه شیری و یا خورشیدی است .

پرچم اهتزاز کره جنوبی :

ابعاد پرچم اهتزاز کشور ها 150*90 و یا 70*120 سانتی متر است , پارچه استفاده شده ساتن مات یا براق و چاپ به کار رفته دیجیتال یا سیلک اسکرین است در صورتی که چاپ دیجیتال باشد این پرچم قابل شست و شو است .

قیمت پرچم کره جنوبی

قیمت پرچم کشور کره جنوبی با توجه به کیفیت پارچه , ابعاد , نوع چاپ استفاده شده و نوع پایه متغیر می باشد .

تولید و چاپ پرچم تبلیغاتی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *