اخبار

پنجمین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

پنجمین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار
پنجمین-نمایشگاه-فرانچایز-و-توسعه-کسب-و-کار (1)

پنجمین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار از 9 الی 12 دیماه 1401 به مدت 4 روز از روز های جمعه تا دو شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوستداران این صنعت می باشد زمان بازدید از این رویداد نیز 8 صبح تا 15 عصر است .

درباره نمایشگاه فرنچایز و توسعه کسب و کار

نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران به منظور ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری تهران برپا می شود به علاوه این نمایشگاه به طور همزمان با نمایشگاه فرانچایز انجام خواهد شد در بخش فرانچایز این رویداد سمینار و دوره هایی در این زمینه برگزار و از برندهای برتر فرنچایز ایران تقدیر می شود ؛ این نمایشگاه با حمایت شورای جهانی فرانچایز کشور های توسعه یافته در این حوزه وزارت کار , وزارت صنعت معدن و تجارت , تعاون و رفاه اجتماعی , اتاق اصناف ایران , با حضور مدیران ارشد کسب و کارهای زنجیره ای , مراکز تجاری , فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزار می شود .

هدف از برگزاری پنجمین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

پنجمین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار تهران به منظور ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری تهران و با هدف ارائه خدمات مشاوره و اجرای پروژه های بازاریابی و توسعه تجاری در بازارهای صادراتی برای کسب و کارهای بزرگ , ارائه خدمات برندینگ و توسعه بازار به شرکت های خارجی با تمرکز به برنامه های نمایشگاهی برگزار می گردد ؛ ستاد برگزاری این رویداد در تلاش است تا با بهره گیری از توانمندی های برترین مشاورین داخلی و بین المللی این حوزه بستر سازی برای تنظیم قراردادهای ملاقات مؤثر , برپا نمودن کارگاه های آموزشی جانبی و تبلیغات گسترده , به منظور ارائه خدمات بهینه به شرکت کنندگان این رویداد , فرهنگ سازی عمومی و حرکت به سوی معرفی این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه تخصصی این حوزه در منطقه خاور میانه قدم بردارد .

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار

یکی از بخش های هر نمایشگاه غرفه ساخته شده در آن رویداد می باشد البته غرفه سازی داری نکات فراوان و مراحل مختلفی بوده و می توان با داشتن غرفه نمایشگاهی زیبا به موفقیت های بسیاری رسید ؛ غرفه سازی ابزاری برای بازاریابی و حذب مشتری و در نتیجه ایجاد یک فرصت خرید  فروش و اشتغال زایی محسوب می شود غرفه سازی در نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار این امکان را در اختیار شرکت کننده ها و صنایع می گذارد تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل عرضه نمایند .ارائه و معرفی محصولات , جذب مشتری , کیفیت بالای پذیرایی از مراجعه کنندگان و افزایش فروش از دیگر مزایای غرفه سازی در این رویداد است .

چه میزان چاپ پرچم روی تبلیغات ما تأثیر گذار است ؟

از قدیمی ترین راه هایی که شما می توانید برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده نمایید استفاده از پرچم های تبلیغاتی است این پرچم ها دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام با توجه به کاربردشان نتایج مختلفی را ارائه می دهند مثلا پرچم های رومیزی و قرار دادن بر روی میز کاری علاوه بر زیبا کردن دکوراسیون اتاق شما وجه کاری شما را نیز بالا برده و می توان بر نظر مراجعه کنندگان به غرفه تأثیر زیادی داشته باشد , پرچم های تشریفاتی ابعادی بزرگ تر دارند و می توانند لوگوی شما را به خوبی در معرض دید قرارداشته و شکلی رسمی به غرفه شما ببخشد با قرار دادن پرچم تبلیغاتی در حیطه کاری مخاطب هنگام ورود به محل حس اعتماد و اطمینان در آنها به وجود آمده و بر اعتبار شرکت می افزاید انواع پرچم ها که با طرح های مختلف برای بازاریابی استفاده می شوند در مقایسه با تبلیغات بنری و تک طرح هزینه کمتر و زیبایی بیشتری دارد .

تولید و چاپ پرچم با طرح دلخواه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *