[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”7118″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی ( فولاد , صنایع معدنی , آهنگری , ماشین کاری , قالب سازی و ریخته گری )
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی از 9 الی 12 آذرماه 1401 به مدت 4 روزدر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوستداران این صنعت می باشد زمان بازدید از این رویداد 8 صبح الی 15 عصر است .
درباره نمایشگاه بین المللی متالوژی
نمایشگاه بین المللی متالوژی از جمله رویدادهایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می گردد ؛ این رویداد فرصتی مغتنم برای صاحبان صنایع بوده تا به روز ترین محصولات و توانمندی های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه کاری خود ارتباط برقرار نمایند این نمایشگاه با استقبال گسترده فعالان داخلی و بین المللی و اخد تأییدیه اتحادیه جهانی ( UFI ) بوده و با نام ایران متافو شهرت دارد ,این نمایشگاه با استقبال علاقه مندان و متخصصان رونق فراوان گرفته و همه ساله با مشارکت تعداد زیادی از مشارکت کنندگان داخلی و خارجی مواجه می شود .
هدف از برگزاری این رویداد ؛
- ارتقا دادن حجم مبادلات بازرگانی با رویکرد صادراتی
- بومی سازی صنایع متالوژی فولاد و ریخته گری به منظور حمایت از صنایع داخلی
- بستر سازی زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی
- اشتغال زایی
- تهیه مواد اولیه و روش های تولید , تکمیل و تحول محصولات مرتبط با صنعت متالوژی
بخش های نمایشگاه متالوژی تهران
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی شامل هفت گروه اعم از , آهن و فولاد ؛ ریخته گری , قالب سازی , آهنگری و ماشین کاری ؛ معدن و صنایع معدنی ؛ فلزات غیر آهنی ؛ کوره های صنعتی و عملیات حرارتی ؛ نسوزها و سرامیک های صنعتی و پروژه های صنعت و معدن می باشد .
هدف از غرفه سازی در نمایشگاه متالوژی
هر غرفه نمایشگاه متالوژی به منظور ارائه توانمندی ها و به دست آوردن دانش روز دنیا دایر می گردد و محوریت فعالیت های غرفه سازی نمایشگاهی در نوزدهمین نمایشگاه متالوژی تهران نمایش دادن محصولات و خدمات و انجام مذاکرات در سطح بین الملل است از دیگر اهداف غرفه سازی در نماشگاه متالوژی می توان به ؛ جذب و شناسایی مشتریان جدید , ارائه خدمات به مشتریان فعلی , ایجاد رقابت های سالم بین واحدهای گوناگون , آزمایش واکنش بازار نسبت به محصولات در حین برگزاری نمایشگاه و… اشاره نمود .
چرا چاپ پرچم برای نمایشگاه متالوژی ضروری است ؟
برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام و یا لوگویی خاص و زیبا برای یک محصول و یا خدمات می باشد برند سازی مسیری است که توسط آن مشتریان , محصولات و نیز خدمات یک شرکت را درک می کنند ؛ امروزه برای تولید تبلیغات پیشرفتهای چشمگیری صورت گرفته در هر نمایشگاه کسب و کار می توان از روش های نوینی برای معرفی محصولات و خدمات استفاده نمود این روش ها باید با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشند زیرا تنها پراخت هزینه های گزاف برای شما مؤثر نخواهد از جمله قدیمی ترین روش های تبلیغاتی نمایشگاهی چاپ پرچم تبلیغاتی با طرح سفارشی است از مهم ترین مزایای استفاده از این المان ها , استفاده مجدد دردوره های بعدی نمایشگاه ؛ جذب اعتماد مشتری , رسمیت بخشیدن به غرفه , تنوع در شکل و مدل و مقرون به صرفه بودن می باشد .
شرکت چاپ پرچم تبلیغاتی
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]