بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از 8 تا 11 خرداد ماه 1403 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت می باشد زمان بازدید از این رویداد 8 صبح تا 3 عصر است .
درباره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی
نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران یکی از بزرگ ترین رویداد ها در زمینه تجهیزات ورزشی است که در آن شرکت کنندگانی از کشور های ایتالیا , اسپانیا , آلمان , لهستان و مجارستان حضور دارند , در دوره قبلی این رویداد در فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع برگزار گردید و در آن 120 مشارکت کننده داخلی و خارجی و بیش از 20 هزار بازدید کننده حضور داشتند مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد را می توان موارد زیر دانست .
- ارتقاء ورزش های همگانی و قهرمانی
- توسعه اماکن ورزشی
- ارائه جدیدترین تجهیزات ورزشی
- ایجاد فضای رقابتی
- ارتقاء کیفیت تجهیزات ورزشی
- توجه به ورزش های پایه
گروه های کالایی در نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی
- تجهیزات بدن سازی
- مکمل های غذایی
- پوشاک ورزشی
- تجهیزات و لوازم انواع ورزش ها اعم از لوازم ورز هاس رزمی و بوکس , تجهیزات ژیمناستیک و دو میدانی , تجهیزات اسکیت , تجهیزات پینت بال , تجهیزات ورزش های آبی و…..
- تجهیزات سالن ها و باشگاه ها
- انواع پوشاک و کفش ورزشی
- لوازم الکترونیکی مربوط به ورزش
- تجهیزات اماکن ورزشی , ورزش ها , استادیوم و سالن ها و…
چرا از نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی بازدید کنیم ؟
برخی از افراد ورزش را به طور حرفه ای دنبال می کنند حتی اگر چنین هم نباید کمتر کسی پیدا می شود که در طول زندگی یک بار به سراغ ورزش نرفته باشد با بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی می توان جدیدترین تجهیزات و وسایل ورزشی را مشاهده نمود و حتی این رویداد به شما این فرصت را می دهد تا آنها را تست کنید .
اهمیت غرفه سازی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی و نکات برتر برای طراحی غرفه
غرفه سازی به مفهوم ایجادی فضایی محدود برای معرفی برند , نمایش محصولات و خدمات است , یکی از دلایل اهمیت غرفه سازی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی افزایش در جذب مشتری به سمت غرفه است , در سال های اخیر شکل غرفه سازی تغییر زیادی کرده و غرفه داران برای طراحی غرفه خود باید از متخصصان و کاربلدهای این حوزه کمک بگیرند , برای ساخت یک غرفه پر بازدید باید سلیقه عموم مردم را در طراحی غرفه در نظر گرفت و آن را در طرح اصلی پیاده کرد در این صورت شک نکنید که مشتریان زیادی به غرفه شما روی می آورند توجه به زیبایی و ظاهر غرفه , استفاده از طرح های خلاقانه , مناسب بودن فضای غرفه و استفاده بهینه از فضای موجود در غرفه از جمله مواردی است که باید هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی به آن توجه کرد .
ایده هایی برای تزئین غرفه نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی برای جذب مشتری بیشتر
پرهیز از متون سنگین و زیاد :
از استفاده از جمله های طولانی خودداری نموده زیرا هیچ کس حوصله خواندن متون طولانی را ندارد , از فونت های واضح و بزرگ استفاده کنید که از دور هم دیده می شوند و متن را در قسمت بالای غرفه قرار دهید .
توجه به نورپردازی :
نور پردازی نقش مهمی در طراحی غرفه نمایشگاه دارد , همیشه نورهای اضافی را در نظر بگیرید چراغ های موضعی و چراغ های رنگی راهی عالی برای برجسته نمودن قسمت های خاصی از غرفه های نمایشگاهی هستند , همچنین با استفاده از لایت باکس هادر ورودی می توان بازدید کننده را به داخل غرفه جذب کرد .
استفاده از تصاویر و گرافیک :
تصاویر و گرافیک یک رسانه سریع و تأثیر گذار برای برقراری ارتباط یک پیام و یا یک ایده پیچیده به جای استفاده از متون است دقت کنید که تصویر را در کجا قرار میدهید و مطمئن شوید که آنها از دور مشاهده می شوند .
از پرچم های تبلیغاتی غافل نشوید :
پرچم های تبلیغاتی یکی از ماندگارترین ابزارهای تبلیغات بوده و علاوه بر اینکه نقش مهمی در افزایش فروش و شناخت برند برای مدیران دارند باعث زیباسازی غرفه نمایشگاهی , رسمیت بخشیدن و افزایش اعتبار برند می شوند پرچم های تشریفات نمای بزرگ تری نسبت به نوع پرچم های رومیزی دارد این المان بر روی میله استیل نصب شده و پایه آن مدل خورشیدی و یا پنجه شیری و رنگ آن طلایی یا استیل ثابت است . استفاده از پرچم تشریفات بهتر از برشورهای تبلیغاتی می تواند به دیده شدن شما کمک کند این شیوه ارزان تبلیغاتی امروزه برای بسیاری از شرکت های معتبر جهان جا افتاده است .